  • 101. Data: 2010-02-15 19:23:04
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Ale nie za wszelką cenę. Jezdnie miewają wiele pasów ruchu, które są
    > używane stosownie do potrzeb.

    Nie było potrzeby zajmować lewego. Jeśli marjan nie umie zmieniać pasów
    ruchu, to niech się nauczy, a nie utrudnia jazdę innym.

    --
    cokolwiek

  • 102. Data: 2010-02-15 19:25:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Nie było mnie tam i Ciebie też raczej nie.

    Wynika to jasno z opisu. Jeszcze zdążył pogadać z tym z SUV-a.

    > Miał natomiast problem z kimś
    > kto złamał prawo.

    Sam też złamał i dodatkowo zachował się ja burak.

    --
    cokolwiek

  • 104. Data: 2010-02-15 19:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Sam piszesz o używaniu kierunkowskazów, których wielu nie używa.

    Acha, juz myslałem ze masz cos bardziej zawoalowanego na mysli, bo piszesz
    o jakis kierunkowskazach przez ż itp.

    tej, chyba musisz to narysowac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 103. Data: 2010-02-15 19:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Ale są tacy, dla których najważniejsza jest prawa.

    odebrałem to w ten sposób, ze ci ktorzy pisali o prawej chcieli troche
    bardziej dopiec marjanowi i dodatkowo pokazac mu, ze nawet pod katem prawa
    nie miał racji.
    A ja swojego zdania nie zmieniam. marsjan miał prawo po swojej stronie, ale
    zachował się jak burak.
    Oczywiscie buraka wycofuje, bo potem okazało się, iż jego zachowaniem
    powodował brak umiejetnosci.

  • 105. Data: 2010-02-15 20:03:56
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:Xns9D207C228A7DAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Może czytamy inne wątki?

    Ja w tym wątku podobnie jak Budzik nie widziałem ani jednego posta gdzie
    ktoś sugerował jakoby kierowca SUVa miał pierwszeństwo... co nie zmienia
    faktu że marjan pojechał źle.
    W wątku padł bardzo fajny link z TVP Kraków, jeśli nie rozumiesz o czym jest
    wątek to zastanów się co jest lepsze:
    1) jazda taka by na cyklu przejechało 10-15 aut, model kierowcy SUVa
    2) egzekwowanie swoich praw za wszelka cene i zmniejszenie przepustowości
    skrzyżowania kilkukrotnie

    A teraz pytanie ekstra, bo przyznam że jak Ciebie czytam to w każdym poście
    piszesz coś sensownego i skrajnie głupiego zarazem. Co należy robić ze
    szkodliwymi przepisami?

    Wedle przepisów nie włączając swiateł zagrażasz bezpieczeństwu ruchu
    drogowego... czym się róznisz od kierowcy SUVa? Ty wiesz, że łamiesz prawo i
    stwarzasz zagrożenie, on może i nie wiedział, ale załóżmy że zrobił to z
    premedytacją. Kto dał Ci prawo do oceniania i wybierania sobie które
    przepisy będziesz stosował, oraz dlaczego reszta kirowców takim prawem nie
    dysponuje?

    Pozdr

  • 106. Data: 2010-02-15 20:59:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > Nie było potrzeby zajmować lewego. Jeśli marjan nie umie zmieniać pasów
    > ruchu, to niech się nauczy, a nie utrudnia jazdę innym.

    ale dopóki sie nie nauczy - musiał jechac tak, jak jechał. Taka smutna
    prawda.

  • 107. Data: 2010-02-15 20:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Egzamin to czas wyjątkowo przepisowy. Rzeczywiście, po egzaminie
    > "róbta co chceta". Coraz lepiej.

    mysle, ze nie chciałbys widziec ruchu ulicznego, gdyby wszyscy jeżdzili
    tak, jak na egzaminie.

  • 108. Data: 2010-02-16 00:04:12
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a)
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > mysle, ze nie chciałbys widziec ruchu ulicznego, gdyby wszyscy jeżdzili
    > tak, jak na egzaminie.

    A ja właśnie chciałbym to zobaczyć, choć przez kilka godzin. Wtedy
    ostatecznie okazałoby się, kto ma rację. Czy ci, którzy w imię
    "płynności" zgadzają, się na łamanie przepisów, czy obóz przeciwny.

    --
    Tomek

  • 109. Data: 2010-02-16 01:29:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 20:03:56 +0100, Przembo wrote:
> [...]
    >1) jazda taka by na cyklu przejechało 10-15 aut, model kierowcy SUVa
    >2) egzekwowanie swoich praw za wszelka cene i zmniejszenie przepustowości

    Spoko spoko. Pytanie pierwsze - czy w tym miejscu i czasie bylo to
    potrzebne.
    Pytanie drugie - jesli zarzad drogi uwaza to za stosowne, to czemu nie
    wymalowal stosownie pasow ruchu ?

    A odnosnie tego przykladu z Krakowa - z tego co widze, sytuacja jest
    tam o tyle specyficzna, ze te dwa pasy stanowia pewien bufor.
    Przepustowosc blokuje sie kawalek dalej.
    Bufor pomoze tylko wtedy, jesli przepustowosc tam dalej jest wieksza
    niz przepustowosc obu pasow na swiatlach. Czyli krotko puszczamy
    samochody, one zajmuja miejsca na obu pasach, a w czasie czerwonego
    wyjezdzaja i bufor sie oproznia.
    Jesli przepustowosc bedzie mniejsza, to i tak bedzie zapchane, tylko
    korek sie przeniesie kilkadziat metrow.

    A co tam dalej jest ? Mam wrazenie ze kolejne swiatla - nie mozna ich
    przestawic w fazie zeby puszczaly ruch wczesniej, gdy zblizaja sie
    auta z obu skretow ?

    J.

  • 110. Data: 2010-02-16 06:59:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomek Kańka t...@t...eu.org ...

    > A ja właśnie chciałbym to zobaczyć, choć przez kilka godzin. Wtedy
    > ostatecznie okazałoby się, kto ma rację. Czy ci, którzy w imię
    > "płynności" zgadzają, się na łamanie przepisów, czy obóz przeciwny.

    mysle, ze pdoobny efekt mamy po opadach sniegu. Miasta stoja, zamiast
    jechac.