  • 221. Data: 2010-02-28 16:51:51
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D2CACADA9EBCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nie twierdze, ze nie. Lawirujesz.

    Tylko nie wierzę w jakieś gigantyczne korki z powodu jakiegoś niewielkiego
    śniegu.
    neelix

  • 222. Data: 2010-02-28 16:52:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D2CACCB3C0E9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...
    > Racja, ale jest to mały procent jezdzacych ELEK.
    > Wazniejsza dla ruchu sa te, w ktorych sie nie uwala.

    Nie taki mały. Wszystko zależy od zdawalności.
    neelix

  • 223. Data: 2010-02-28 17:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Tylko nie wierzę w jakieś gigantyczne korki z powodu jakiegoś
    > niewielkiego śniegu.

    juz ci odpowiadałem. Jestes chyba jedyny w Polsce.

  • 224. Data: 2010-02-28 17:59:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Widocznie u mnie się sam zainstalował, bo ja w tym czasie z przerwą na
    > serial nr byłem chyba z psem na spacerze.

    oze miałes odpowiednio spreparowana instalke - normalnie trzeba kilka razy
    zadziałać.
    Ale to nie wazne - miało tylko pokazac, ze znowu ci sie wydawało. :)

  • 225. Data: 2010-02-28 18:17:07
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 16:51:51 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

    > Tylko nie wierzę w jakieś gigantyczne korki z powodu jakiegoś
    > niewielkiego śniegu.

    To może zajrzyj do stolicy naszego kraju, gdy prószy śnieg?
    Zawsze robią się gigantyczne bo:

    - coś z nieba leci
    - coś na drodze leży

    Zimowe opony, abeesy, epeesy, doświetlania zakrętów, subwoofery,
    ksenony, naklejki z końmi i nurkami nie pomagają - stoją te barany lub
    się wloką jak w pogrzebie.
    Choć możnaby dwa razy szybciej - nawet 15 km na godzinę...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 226. Data: 2010-03-06 14:10:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D2DB35AED083budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > oze miałes odpowiednio spreparowana instalke - normalnie trzeba kilka razy
    > zadziałać.
    > Ale to nie wazne - miało tylko pokazac, ze znowu ci sie wydawało. :)

    No raczej nie wydawało się.
    neelix

  • 227. Data: 2010-03-06 14:14:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak w pogrzebie.
    > Choć możnaby dwa razy szybciej - nawet 15 km na godzinę...

    Przeciez patrzę. Jeździłem nawet w największe mrozy kiedy płyn nie chciał
    wylecieć na szyby i na letnich oponach. Przecież nie wszyscy muszą
    zapierniczać 100/50. Jazda ok. 50 jest wolniejsza niż 100, ale taka powinna
    być. :-)
    neelix

  • 228. Data: 2010-03-06 19:28:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Przeciez patrzę.

    Alez wierzymy. Po prostu zastanawiamy sie, jak patrzysz, skoro korków nie
    widzisz...

  • 229. Data: 2010-03-06 19:28:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > No raczej nie wydawało się.

    No i dobrze.
    To pkazuje, jak odporny jestes na argumenty.

  • 230. Data: 2010-03-19 14:36:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D33C34B5BA9Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > No i dobrze.
    > To pkazuje, jak odporny jestes na argumenty.

    Na argumęty na pewno.
    neelix