  • 21. Data: 2010-02-16 19:19:47
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hlentu$dl0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To sobie jeszcze raz poczytaj.

    co mam czytac.
    Jak mialeś co innego na mysli, to przyznaj sie do błędu, a nie próbujesz
    odwrócić kota ogonem

    napisałeś kilka postów wyżej
    "Strzałki do natychmiastowej likwidacji, a zwłaszcza tam, gdzie jest wjazd
    na
    ruchliwą drogę, bo są traktowane jako zielone światło.
    neelix "

    Co to jest do rozumienia.

    > Takie trudne by to zrozumieć???

    no wlasnie nie, alw Ty ty próbujesz teraz powiedziec, ze nie powiedzieleś
    tego co powiedzialeś
    "Jeśli strzałka stanowi zagrożenie (pomijam stosunek kierowców do niej)
    powinna zniknąć. Kto powiedział, że wszędzie?
    neelix"

    > Brednie mają być usuwane z przepisów. Strzałki nie raz były usuwane i
    > przywracane w różnych wersjach.
    > neelix

    strzałki nie są bredniami, bo ułatwiają życie.
    To, ze ludzie nie przestrzegają przepisów nie oznacza, ze należy likwidować
    znaki i sygnały drogowe.

    Ostatni raz pytam - jesli ludzie przekraczają prędkość, to należy usunąć
    wszelkie ograniczenia prędkości, zeby kierowcy nie łamali tych przepisów?

    Zastanów sie co mówisz, a jak widzisz swoj błąd to odszczekaj to, a nie
    pieprz, ze ja bredze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 22. Data: 2010-02-16 19:33:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > co mam czytac.
    > Jak mialeś co innego na mysli, to przyznaj sie do błędu, a nie próbujesz
    > odwrócić kota ogonem

    Wszystko na temat strzałki.

> [...]
    > na
    > ruchliwą drogę, bo są traktowane jako zielone światło.

    No właśnie. Proste jak drut.

> [...]
    > "Jeśli strzałka stanowi zagrożenie (pomijam stosunek kierowców do niej)
    > powinna zniknąć. Kto powiedział, że wszędzie?

    I można już więcej nic nie mówić.

    > strzałki nie są bredniami, bo ułatwiają życie.
    > To, ze ludzie nie przestrzegają przepisów nie oznacza, ze należy
    > likwidować znaki i sygnały drogowe.

    99,99% nie przestrzega. A ilu ułatwia, bo na pewno nie tym na poprzecznej.

> [...]
    > wszelkie ograniczenia prędkości, zeby kierowcy nie łamali tych przepisów?
    > Zastanów sie co mówisz, a jak widzisz swoj błąd to odszczekaj to, a nie

    Zamiast szukać analogii pochyl się nad konkretnym tematem, bo popadasz w
    absurdy.
    neelix

  • 23. Data: 2010-02-16 19:44:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Zamiast szukać analogii pochyl się nad konkretnym tematem, bo popadasz w
    > absurdy.

    nad czym mam sie pochylać?
    Piszesz, ze strzałka nie ułatwia życia tym z poprzecznej. Nie bieżesz pod
    uwage, ze Ci z poprzecznej też jeżdzą na strzałkach, wiec strzałki pomagają
    wszytskim.
    A jesli ktoś nie przestrzega przepisów i wymusza pierwszeństwo to nie wina
    strzałek a ich likwidacja, którą głosisz nie rozwiązuje problemu
    nieprzestrzegania przepisów.
    Wiec tak jak napisałęm na początku - chcesz rozwiazać problem od dupy
    strony, a jak pisze dlaczego to udajesz, ze nie słyszysz, a zamiast sie
    ustosunkowac dlaczego akurat na poprawienie przestrzeganie przepisów
    proponujesz likwidacje strzałek, ale na inne wykroczenia ktore Ci podaje
    jako porównanie odpowiadasz, ze pisze bzdury.
    Skoro więc wg Ciebie likwidacja jednego rodzaju znaków ma poprawić
    przestrzeganie przepisów, dlaczego inna jest bzdurą?
    Nie będzie znaku, nie bedzie łamania przepisu.

    ps. no ale Ty w ogole Twierdzisz, ze nic takiego nie napisałes, mimo, ze ze
    trzy razy już Ci Twoje słowa zacytowałem, ale ani razu konkretnie nie
    ustosunkowałeś sie do nich.
    Bez sensu taka z Tobą rozmowa.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 24. Data: 2010-02-16 19:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Strzałki do natychmiastowej likwidacji, a zwłaszcza tam, gdzie jest
    > wjazd na ruchliwą drogę, bo są traktowane jako zielone światło.

    znasz przysłowie o wylewaniu dziecka z kapiela?

  • 25. Data: 2010-02-17 00:22:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    > "Strzałki do natychmiastowej likwidacji, a zwłaszcza tam, gdzie jest wjazd na
    > ruchliwą drogę, bo są traktowane jako zielone światło.

    Ykhm... ja w kwestii formalnej.
    Wyłącznie (formalnej)

    Skoro "w szczególności", to znaczy że jednak NIE wszędzie.

    > Co to jest do rozumienia.

    Tekst? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2010-02-17 00:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > 99,99% nie przestrzega. A ilu ułatwia, bo na pewno nie tym na
    > poprzecznej.

    cały czas mam wrazenie, ze ty jezdzisz po jakis drogach innych niz ja.
    Nie zlicze, ile razy wjechalem skrzyzowanie dzieki strzałce (na drogach z
    małym ruchem, duzym, srednim).
    Natomiast sytuacji, kiedy ktos mi wyjechał, wpieprzajac sie na zielonej
    strzałce nie pamietam DOKLADNIE ani jednej... i to tyle... IMO jak znowu
    demonizujesz, lub swiadomie przeinaczasz fakty podciagajac je pod swoje
    argumenty.

  • 27. Data: 2010-02-17 11:43:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Piszesz, ze strzałka nie ułatwia życia tym z poprzecznej. Nie bieżesz pod
    > uwage, ze Ci z poprzecznej też jeżdzą na strzałkach, wiec strzałki

    Masz dowód, że wszyscy jeżdżą na strzałkach? A może na danej trasie nie ma
    ani jednej strzałki? Ponieważ 99,99% nie zatrzymuje sie na strzałkach to
    każdy z nich utrudnia innym.

    > A jesli ktoś nie przestrzega przepisów i wymusza pierwszeństwo to nie wina
    > strzałek a ich likwidacja, którą głosisz nie rozwiązuje problemu
    > nieprzestrzegania przepisów.

    Rozwiązuje i to zdecydowanie. Brak strzałki oznacza CZERWONE. Przejeżdżają
    tylko wyjątkowe debile.

> [...]
    > przestrzeganie przepisów, dlaczego inna jest bzdurą?
    > Nie będzie znaku, nie bedzie łamania przepisu.

    Znowu niepoprawnie bredzisz.

    > ps. no ale Ty w ogole Twierdzisz, ze nic takiego nie napisałes, mimo, ze
    > ze trzy razy już Ci Twoje słowa zacytowałem, ale ani razu konkretnie nie
    > ustosunkowałeś sie do nich.
    > Bez sensu taka z Tobą rozmowa.

    Bo nie przyjmujesz ewidentnych faktów. Skoro nikt nie staje na strzałce to
    powinny by c zlikwidowane. I jeszcze raz powtórzę skoro nie zauważasz
    możliwości poprawy bezpieczeństwa: brak strzałki=czerwone, istnienie
    strzałki=zielone!!! Dotarło? Wątpię.
    neelix

  • 28. Data: 2010-02-17 11:46:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22459EB9BDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > cały czas mam wrazenie, ze ty jezdzisz po jakis drogach innych niz ja.

    Trudno jeździć po tych samych.

> [...]
    > strzałce nie pamietam DOKLADNIE ani jednej... i to tyle... IMO jak znowu
    > demonizujesz, lub swiadomie przeinaczasz fakty podciagajac je pod swoje

    Jak Ci ktoś wyjedzie i przypieprzysz niszcząc swoje auto to może coś
    zrozumiesz i zapamiętasz. Wy musicie nauczyć się na własnych dupach.
    neelix

  • 29. Data: 2010-02-17 11:49:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ykhm... ja w kwestii formalnej.
    > Wyłącznie (formalnej)
    > Skoro "w szczególności", to znaczy że jednak NIE wszędzie.

    Dlatego trzeba czytać całość wypowiedzi. Może nie być wszędzie jeśli da to
    efekty. W szczególności tam gdzie jest niebezpiecznie.

    > Tekst? ;)

    Dlatego nie trzeba dzielić zdania na części.
    neelix

  • 30. Data: 2010-02-17 11:51:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D21C559B9CB6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > znasz przysłowie o wylewaniu dziecka z kapiela?

    Teraz będziesz zasłaniał się dzieckiem? Co za ludzie!
    neelix