  • 1. Data: 2010-02-13 13:56:50
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl4ibe$nit$3@news.task.gda.pl...

    > Wiem co mówiłem i proszę mi nie przypominać, każdy się uczy całe życie.
    > Ciesz się, że zmieniłem zdanie o przednim napędzie i nie wypisuje dalej
    > bzdur na jego temat, tak jak część tutaj ludzi wypowiadających się, którzy
    > nigdy nie jeździli tylnym napędem zimą z dobrymi oponami w dobrym prostym
    > samochodzie.

    Wlasnie - każdy uczy sie całe życie, wiec wiele jeszcze przed Tobą i pewnie
    do przyszej zimy ponownie zmnienisz zdanie odnośnie przydatmości RWD zimą :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 2. Data: 2010-02-14 04:38:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Wlasnie - każdy uczy sie całe życie, wiec wiele jeszcze przed Tobą i
    > pewnie do przyszej zimy ponownie zmnienisz zdanie odnośnie przydatmości
    > RWD zimą :D

    Zawiodę Cię. Ale zdania nt RWD nie zmienię, bo dopiero sobie wyrobiłem -
    testując RWD w różnych sytuacjach. Nie zawiodło mnie ani razu!

  • 3. Data: 2010-02-14 08:45:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Zawiodę Cię. Ale zdania nt RWD nie zmienię, bo dopiero sobie wyrobiłem -
    > testując RWD w różnych sytuacjach. Nie zawiodło mnie ani razu!

    ja tam nie pamiętam/nie czytalem Twoich wypowiedzi o golfie, ale z tego co
    przeczytalm w tym wątku - zmieniles zdanie diametralnie.
    Nic więc nie stoi na przeszkodzie, zebyś zmienił je kolejny raz.

    ps. moja ciocia (a dokladnie cała rodzina) ma taką ceche, ze auto, ktorym
    aktualnie jeżdzą jest najlepszym samochodem swiata.
    Mówili tak kolejno o trabancie (a w zasadzie kilku sztukach), ładzie
    samarze, skodzie felicji i skodzie fabii

    Teraz jeżdzą tramwajem (3city) i jak byś ich zapytał o przemieszczanie sie w
    mieście, to nie ma nic lepszego niż tramwaje i żaden samochód im nie
    dorówna.

    Moze postrzegacie swiat podobnie?

    ps. nie, nie pisze tego złośliwie. Tak mi sie skojarzylo (a sytuacja z
    rodzinka jest autentyczna)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE