  • 1. Data: 2010-02-13 13:59:22
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To jest fakt, a jak on powstał to ja już nie wnikam. Lepiej, że jest
    > niż ma nadinterpretować policjant wg. własnego widzimisię.

    sorry, wczesniej przeczytałem, ze sygnalizator wyznacza skrzyzowanie.
    W takim razie tym bardziej nie rozumiem, dlaczego uwazasz, ze wjechanie za
    sygnalizator = wjechanie na skrzyzowanie, skoro sam piszesz, ze
    sygnalizator nie wyznacza skrzyzowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 2. Data: 2010-02-13 14:57:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:13022010.09BA8EEC@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > W takim razie tym bardziej nie rozumiem, dlaczego uwazasz, ze wjechanie za
    > sygnalizator = wjechanie na skrzyzowanie, skoro sam piszesz, ze

    Przeczytaj przynajmniej definicję a zbliżysz się do granic skrzyżowania.
    neelix

  • 3. Data: 2010-02-13 19:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przeczytaj przynajmniej definicję a zbliżysz się do granic
    > skrzyżowania.

    definicja jest powyzej.
    Teraz musisz wytłumaczyc, jak ty ja rozumiesz, skoro wychodzi ci, ze
    wjezdzajac za sygnalizator wjezdzam na skrzyzowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 4. Data: 2010-02-14 13:20:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:13022010.2A00B31F@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Teraz musisz wytłumaczyc, jak ty ja rozumiesz, skoro wychodzi ci, ze
    > wjezdzajac za sygnalizator wjezdzam na skrzyzowanie.

    Skrzyżowanie zaczyna się kilka m przed sygnalizatorem. Tu nie ma co
    tłumaczyć. Tak jest i już, bo tak ustalili. Nam pozostaje jedyne przyjąć to
    do wiadomości.
    neelix

  • 5. Data: 2010-02-14 13:56:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Skrzyżowanie zaczyna się kilka m przed sygnalizatorem. Tu nie ma co
    > tłumaczyć. Tak jest i już, bo tak ustalili. Nam pozostaje jedyne

    ok. Jezeli tak rzeczywiscie jest, to niestety watkotwórca formalnie
    rzeczywiscie popełnił wykroczenie. Choc przepis niewatpliwie głupi i
    niezyciowy.
    Sorry, ze jeszcze mecze, ale mozesz podac pewnie jakies rozporzadzenie,
    gdzie podano, ze skrzyzowanie zaczyna sie kilka metrów przed
    sygnalizatorem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 6. Data: 2010-02-14 15:49:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:14022010.6D12B07B@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Sorry, ze jeszcze mecze, ale mozesz podac pewnie jakies rozporzadzenie,
    > gdzie podano, ze skrzyzowanie zaczyna sie kilka metrów przed

    Już było podane. Zaczyna się od wymalowanych lub domniemanych linii
    zatrzymania. Jest to szczegółowe rozporządzenie ws. znaków... .
    neelix