  • Data: 2010-02-17 11:43:55
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hlep1s$18f$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > nad czym mam sie pochylać?
    > Piszesz, ze strzałka nie ułatwia życia tym z poprzecznej. Nie bieżesz pod
    > uwage, ze Ci z poprzecznej też jeżdzą na strzałkach, wiec strzałki
    > pomagają wszytskim.

    Masz dowód, że wszyscy jeżdżą na strzałkach? A może na danej trasie nie ma
    ani jednej strzałki? Ponieważ 99,99% nie zatrzymuje sie na strzałkach to
    każdy z nich utrudnia innym.

    > A jesli ktoś nie przestrzega przepisów i wymusza pierwszeństwo to nie wina
    > strzałek a ich likwidacja, którą głosisz nie rozwiązuje problemu
    > nieprzestrzegania przepisów.

    Rozwiązuje i to zdecydowanie. Brak strzałki oznacza CZERWONE. Przejeżdżają
    tylko wyjątkowe debile.

    > Wiec tak jak napisałęm na początku - chcesz rozwiazać problem od dupy
    > strony, a jak pisze dlaczego to udajesz, ze nie słyszysz, a zamiast sie
    > ustosunkowac dlaczego akurat na poprawienie przestrzeganie przepisów
    > proponujesz likwidacje strzałek, ale na inne wykroczenia ktore Ci podaje
    > jako porównanie odpowiadasz, ze pisze bzdury.
    > Skoro więc wg Ciebie likwidacja jednego rodzaju znaków ma poprawić
    > przestrzeganie przepisów, dlaczego inna jest bzdurą?
    > Nie będzie znaku, nie bedzie łamania przepisu.

    Znowu niepoprawnie bredzisz.

    > ps. no ale Ty w ogole Twierdzisz, ze nic takiego nie napisałes, mimo, ze
    > ze trzy razy już Ci Twoje słowa zacytowałem, ale ani razu konkretnie nie
    > ustosunkowałeś sie do nich.
    > Bez sensu taka z Tobą rozmowa.

    Bo nie przyjmujesz ewidentnych faktów. Skoro nikt nie staje na strzałce to
    powinny by c zlikwidowane. I jeszcze raz powtórzę skoro nie zauważasz
    możliwości poprawy bezpieczeństwa: brak strzałki=czerwone, istnienie
    strzałki=zielone!!! Dotarło? Wątpię.
    neelix