-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Witolko" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Sat, 4 Oct 2014 13:07:33 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 44
Message-ID: <m0oke1$rr$1@node1.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl> <m0n0g8$h7a$1@node2.news.atman.pl>
<m0n45p$d6d$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad>
<m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl> <m0ojnn$vqr$1@node1.news.atman.pl>
<m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.5.216.108
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412420865 891 185.5.216.108 (4 Oct 2014 11:07:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2014 11:07:45 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545864
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl...
>
> Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:m0ojnn$vqr$...@n...news.atman.pl...
>> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
>> news:m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl...
>>>
>>> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
>>> wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad...
>>>>
>>>> Rozwiązanie bezpieczne wymaga, aby pierwszeństwo miała *jedna*
>>>> strona,
>>>
>>> Dokładnie.
>>> Spór idzie o to która.
>>> I dopóki pociągi zgodnie z logiką nie zatrzymują się przed przejazdami
>>> kolejowymi, jest jasne która to powinna być - ta, do której należy
>>> jezdnia.
>>
>> Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla
>> pieszych
>> bez nadmiernego oczekiwania ?
>
> Proste - nie robić przejścia dla pieszych w tym samym poziomie co jezdnia na
> której odbywa się nieprzerwany ruch pojazdów.
Nie "ślizgaj się" !! Nie wycinaj niewygodnego tekstu !!
Całość jeszcze raz :
Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla pieszych
bez nadmiernego oczekiwania ? Chodzi o rozwiązania prawne.
Zakladam, że nierealne jest postawienie policjanta lub sygnalizacji na każdym
przejściu.
Realna jest tylko "zebra" i sznur jadących pojazdow na drodze.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 13:30 Cavallino
- 04.10.14 13:39 k...@g...com
- 04.10.14 13:53 Witolko
- 04.10.14 14:10 J.F.
- 04.10.14 14:15 Witolko
- 04.10.14 14:19 mk4
- 04.10.14 14:22 mk4
- 04.10.14 14:23 Cavallino
- 04.10.14 14:25 Shrek
- 04.10.14 14:25 Cavallino
- 04.10.14 14:26 Cavallino
- 04.10.14 14:27 Cavallino
- 04.10.14 14:55 Witolko
- 04.10.14 15:35 k...@g...com
- 04.10.14 15:47 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie