  • Data: 2014-10-04 13:53:16
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > On nie był niewygodny, tylko bzdurny - a bzdury wycinam z założenia.
    > Ale jak chcesz, to pojadę po nich wprost:

    > Nie - w 99% przypadków zebr w tym kraju, realny jest jeden pieszy przed
    > każdym z kilkunastu zebr na odcinku 1 kilometra, wiele samochodów i
    > wszystkie musiałyby co kilkadziesiąt metrów stawać, bo ktoś sobie chce OD
    > RAZU przejść przez zebrę.

    On nie chce od razu przejść. On chce przejść bezpiecznie przy rozsądnym czasie
    oczekiwania. Tylko jak to prawnie rozwiązać ? Właśnie nad tym pracuje komisja
    sejmowa. Wiadomo co wymyślili. Jak masz lepszy pomysł to im podpowiedz.

    > HINT: świat nie składa się z Warszawy, gdzie nikt nie przepuszcza pieszych
    > jak już nie ma sygnalizacji przy przejściu.
    > Warszawa to margines, mieszka w niej koło 5% ludności w Polsce - więc proszę
    > nie unieszczęśliwiać całego kraju swoimi warszawskimi problemami.

    Posłuchaj transmisji z posiedzeń komisji. Dowiesz się, że to nie jest tylko
    "warszawski
    problem"

    > Jakoś będąc pieszym NIE MAM PROBLEMU z przechodzeniem przez jezdnię, ale też
    > nie oczekuję iż muszę przez nią przejść w ciągu 5 sekund od momentu w którym
    > do niej dotarłem.

    Weź pod uwagę pieszych, którzy nie są tak sprawni w ocenie sytuacji, np. dziecko,
    wielu dorosłych.

    > W Poznaniu, na tych wyjątkowych zebrach bez świateł i dużym ruchu, jak nie
    > 5, to 10 samochód zwalnia i pozwala spokojnie przejść.

    Chodzi o całą Polskę, zarówno miasta jak i wsie.
    Czy tam też tak jest ?