-
Data: 2014-10-04 13:39:19
Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu sobota, 4 października 2014 13:07:33 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl...
>
> >
>
> > Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
>
> > dyskusyjnych:m0ojnn$vqr$...@n...news.atman.pl...
>
> >> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
>
> >> news:m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl...
>
> >>>
>
> >>> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
>
> >>> wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad...
>
> >>>>
>
> >>>> Rozwiązanie bezpieczne wymaga, aby pierwszeństwo miała *jedna*
>
> >>>> strona,
>
> >>>
>
> >>> Dokładnie.
>
> >>> Spór idzie o to która.
>
> >>> I dopóki pociągi zgodnie z logiką nie zatrzymują się przed przejazdami
>
> >>> kolejowymi, jest jasne która to powinna być - ta, do której należy
>
> >>> jezdnia.
>
> >>
>
> >> Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla
>
> >> pieszych
>
> >> bez nadmiernego oczekiwania ?
>
> >
>
> > Proste - nie robić przejścia dla pieszych w tym samym poziomie co jezdnia na
>
> > której odbywa się nieprzerwany ruch pojazdów.
>
>
>
> Nie "ślizgaj się" !! Nie wycinaj niewygodnego tekstu !!
>
> Całość jeszcze raz :
>
> Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla pieszych
>
> bez nadmiernego oczekiwania ? Chodzi o rozwiązania prawne.
>
> Zakladam, że nierealne jest postawienie policjanta lub sygnalizacji na każdym
przejściu.
>
> Realna jest tylko "zebra" i sznur jadących pojazdow na drodze.
W przypadku pieszych na jezdni bezpieczeństwo mogą zapewnić tylko rozwiązania
techniczne typu światła na żądanie, kładki i przejścia podziemne. Najtańsze są
światła na żądanie. Przy dzisiejszych źródłach światła nie trzeba ich zasilać z sieci
jeśli miało by to się wiązać z dużymi kosztami. Można od razu z akumulatorów a jak
znajdzie się kasa to wtedy podłączyć do sieci. Oczywiście naiwnie zakładam uczciwość
tych co by mieli kupować takie światła. Bo znając polskie realia może się okazać że
dwa zsynchronizowane sygnalizatory + 2 akumulatory będą droższe od przejścia
podziemnego.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 13:53 Witolko
- 04.10.14 14:10 J.F.
- 04.10.14 14:15 Witolko
- 04.10.14 14:19 mk4
- 04.10.14 14:22 mk4
- 04.10.14 14:23 Cavallino
- 04.10.14 14:25 Shrek
- 04.10.14 14:25 Cavallino
- 04.10.14 14:26 Cavallino
- 04.10.14 14:27 Cavallino
- 04.10.14 14:55 Witolko
- 04.10.14 15:35 k...@g...com
- 04.10.14 15:47 Shrek
- 04.10.14 16:19 k...@g...com
- 04.10.14 16:33 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=