eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
  • Data: 2014-10-04 13:39:19
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 4 października 2014 13:07:33 UTC+2 użytkownik Witolko napisał:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > >
    >
    > > Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > > dyskusyjnych:m0ojnn$vqr$...@n...news.atman.pl...
    >
    > >> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > >> news:m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > >>>
    >
    > >>> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    >
    > >>> wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad...
    >
    > >>>>
    >
    > >>>> Rozwiązanie bezpieczne wymaga, aby pierwszeństwo miała *jedna*
    >
    > >>>> strona,
    >
    > >>>
    >
    > >>> Dokładnie.
    >
    > >>> Spór idzie o to która.
    >
    > >>> I dopóki pociągi zgodnie z logiką nie zatrzymują się przed przejazdami
    >
    > >>> kolejowymi, jest jasne która to powinna być - ta, do której należy
    >
    > >>> jezdnia.
    >
    > >>
    >
    > >> Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla
    >
    > >> pieszych
    >
    > >> bez nadmiernego oczekiwania ?
    >
    > >
    >
    > > Proste - nie robić przejścia dla pieszych w tym samym poziomie co jezdnia na
    >
    > > której odbywa się nieprzerwany ruch pojazdów.
    >
    >
    >
    > Nie "ślizgaj się" !! Nie wycinaj niewygodnego tekstu !!
    >
    > Całość jeszcze raz :
    >
    > Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla pieszych
    >
    > bez nadmiernego oczekiwania ? Chodzi o rozwiązania prawne.
    >
    > Zakladam, że nierealne jest postawienie policjanta lub sygnalizacji na każdym
    przejściu.
    >
    > Realna jest tylko "zebra" i sznur jadących pojazdow na drodze.

    W przypadku pieszych na jezdni bezpieczeństwo mogą zapewnić tylko rozwiązania
    techniczne typu światła na żądanie, kładki i przejścia podziemne. Najtańsze są
    światła na żądanie. Przy dzisiejszych źródłach światła nie trzeba ich zasilać z sieci
    jeśli miało by to się wiązać z dużymi kosztami. Można od razu z akumulatorów a jak
    znajdzie się kasa to wtedy podłączyć do sieci. Oczywiście naiwnie zakładam uczciwość
    tych co by mieli kupować takie światła. Bo znając polskie realia może się okazać że
    dwa zsynchronizowane sygnalizatory + 2 akumulatory będą droższe od przejścia
    podziemnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: