  • 231. Data: 2011-06-17 19:07:46
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jun 2011 18:31:05 +0200, w <Pine.WNT.4.64.1106171825170.3584@quad>,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Nie bardzo może.
    > Za odmowę składania zeznań przez świadka są dość dotkliwe kary.

    "Nie pamiętam! Byłem pijany!"

  • 232. Data: 2011-06-17 19:27:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomek pisze:
    > No to czekam na komentarze:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
    > T.

    razem: straszna kiszka ta kamera. daj proszę link do modelu zeby
    odstraszyc kupujacych
    film 2 - jak dobrze rozumiem skrzyżowanie, to ja bym go puknął. JAk by
    kierownik sie pomylił - to bym puscił, mam miekkie serce, ale jak sie
    rył na chama - chyba bym właśnie wtedy kichnął, czy coś tam na 0.8 sekundy.

    ToMasz

  • 233. Data: 2011-06-17 21:15:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Dyjor

    > niczego nie rozładowuje...

    Ależ rozładowuje, jeśli cwaniak dojedzie szybciej to będzie krócej
    przebywał na drodze i dokładał się do korków.

  • 234. Data: 2011-06-22 13:17:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > znaczy ten matoł co ostatnio jechał na mnie na czołówkę to zrobił to z
    > powodu złej drogi?

    Nie - to znaczy że jakby była barierka pośrodku, to nie byłby w stanie tego
    zrobić.

  • 235. Data: 2011-06-22 13:18:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tylko 9 zabitych w busie

    Ucierpiałaby tylko barierka.

  • 236. Data: 2011-06-24 23:42:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie - to znaczy że jakby była barierka pośrodku, to nie byłby w
    > stanie tego zrobić.

    tja na lokalnej drodze... tak to nie ma nawet w USA

    dziwna że na autostradach tez sie zdażają wypadki i to śmiertelne,

  • 237. Data: 2011-06-25 06:15:57
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 12:20, Waldek Godel pisze:

    > pomijając rzeczywistą debilność niektórych przepisów w PL (np obowiązek
    > świateł w lecie), zwykły kierownik samochodu nie jest od oceniania ich
    > sensowności.
    > Sam fakt, że 50 razy przejechał 120 przez zakręt na którym jest
    > ograniczenie 50 nie znaczy, że znak jest głupi. 51 raz może jechać w
    > deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.
    > Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
    > godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności oraz
> [...]

    Jakoś Czesi potrafili pod znakiem ograniczenia powiesić tabliczkę "z
    chmurką".

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 238. Data: 2011-06-25 10:45:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Jun 2011 06:15:57 +0200, Grejon wrote:

    >Jakoś Czesi potrafili pod znakiem ograniczenia powiesić tabliczkę "z
    >chmurką".

    A Niemcy tabliczke "bei Na:sse" - przy wilgoci.

    Przy czym niestety mam i negatywne przyklady - kiedys zima kolega
    przyczepnosc sprawdzal co pare minut, i niestety to okazalo sie za
    rzadko. Ale co - ograniczyc w calym kraju predkosc do 30, bo drogi
    czasem sa oblodzone ?

    J.

  • 239. Data: 2011-06-25 11:09:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Nie mają co zrobić z bronią.
    > Bronią wojskową, taką którą większość dorosłych Polaków za czasów
    > "obowiązku" jak najbardziej musiała mieć, czyścić itede.
    > A im (Szwajcarom) wrednie każą trzymać w domu ;)
    Eeeee - to ich zwyczajnie nie ma i dlatego nie emigrują. Przecież
    powszechnie wiadomo, że jak się da ludziom broń do ręki, to się od razu
    pozabijają :->

    Maciek

  • 240. Data: 2011-06-25 17:45:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > dziwna że na autostradach tez sie zdażają wypadki i to śmiertelne,

    I jaki to procent (promil) w stosunku do ilości przejechanych
    samochodokilometrów?