  • 241. Data: 2011-06-27 08:52:27
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    > Zdecyduj się: albo żaden problem, albo brak mocy przerobowych.

    Żaden problem zarejestrować wykroczenie. Ale już ustalenie sprawcy,
    udowodnienie mu winy i egzekucja wymaga nakładu pracy, a tego nie ma
    komu robić.

    > Jak policjant będzie musial zostawić suszarkę, a za to ścigać kolesia
    > wyprzdzającego na przejściu dla pieszych to to będzie bardzo dobry
    > efekt.

    Muszą robić i to i to. J.W. Komendant decyduje w jakich proporcjach.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 242. Data: 2011-06-27 23:27:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, Tomek napisał(a):

    > 1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego, czy
    > może gdzieś indziej?

    W zasadzie dowlny policjant ma obowiązek przyjąć, ale lepiej do WRD.

    > 2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

    VirtualDub

    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

    Youtube

    --
    ___________ (R)

  • 243. Data: 2011-06-27 23:49:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:34:56 +0200, WOJO napisał(a):

    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

    Tak, czasem żałuję.

    --
    ___________ (R)

  • 244. Data: 2011-06-27 23:50:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:41:11 +0200, WOJO napisał(a):

    > To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki
    > należycie !

    Własnie zabiega o to.

    --
    ___________ (R)

  • 245. Data: 2011-06-27 23:53:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 13:34:19 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Pomiędzy "da się przejechać" aka "nie wyleciałem z drogi", a "da się
    > przejechać bezpiecznie" jest spora różnica.

    Jestem w stanie pokazać Ci kilkanaście zakrętów, które jestem w stanie
    bezpiecznie przejechać z prędkością 2.5 raza większą od ograniczenia.
    Jeden w Kęszycy :D

    --
    ___________ (R)

  • 246. Data: 2011-06-27 23:55:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:48:04 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego
    > filmiku jest zerowa.

    Ale Ci się pierdoli...

    --
    ___________ (R)

  • 247. Data: 2011-06-28 11:47:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Jestem w stanie pokazać Ci kilkanaście zakrętów, które jestem w stanie
    > bezpiecznie przejechać z prędkością 2.5 raza większą od ograniczenia.
    > Jeden w Kęszycy :D

    Wierzę Ci, że występują takie zakręty, acz osobiście żadnego nie
    kojarzę.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 248. Data: 2011-07-05 22:11:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jun 2011, Adam Płaszczyca wrote:

    > VirtualDub

    Do usuwania wstrząsów polecam wtyczkę unshaker.
    Tak przy okazji :)

    pzdr, Gotfryd

  • 249. Data: 2011-07-06 15:38:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Jul 2011 22:11:52 +0200, w <Pine.WNT.4.64.1107052211120.3768@quad>,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Do usuwania wstrząsów polecam wtyczkę unshaker.

    De-shaker.

  • 250. Data: 2011-07-20 14:49:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > I jaki to procent (promil) w stosunku do ilości przejechanych
    > samochodokilometrów?

    Polak potrafi... ole

    pewnei beziemy w czołówce...