-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Date: Sat, 25 Jun 2011 10:45:06 +0200
Organization: -
Lines: 19
Message-ID: <u...@4...com>
References: <4df9bf28$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<itcf7m$rhf$1@news.lublin.pl>
<4df9c456$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<itckol$cr5$1@inews.gazeta.pl> <8...@l...institute.com>
<iu3ne9$3bl$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308991496 32285 82.143.187.50 (25 Jun 2011 08:44:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 08:44:56 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378996
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 25 Jun 2011 06:15:57 +0200, Grejon wrote:
>W dniu 2011-06-16 12:20, Waldek Godel pisze:
>> Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
>> godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności oraz
>> stosownego dostosowywania wskazań.
>> A to tylko pierwszy z brzegu przykład.
>
>Jakoś Czesi potrafili pod znakiem ograniczenia powiesić tabliczkę "z
>chmurką".
A Niemcy tabliczke "bei Na:sse" - przy wilgoci.
Przy czym niestety mam i negatywne przyklady - kiedys zima kolega
przyczepnosc sprawdzal co pare minut, i niestety to okazalo sie za
rzadko. Ale co - ograniczyc w calym kraju predkosc do 30, bo drogi
czasem sa oblodzone ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 11:09 Maciek
- 25.06.11 17:45 Cavallino
- 27.06.11 08:52 krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
- 27.06.11 23:27 Adam Płaszczyca
- 27.06.11 23:49 Adam Płaszczyca
- 27.06.11 23:50 Adam Płaszczyca
- 27.06.11 23:53 Adam Płaszczyca
- 27.06.11 23:55 Adam Płaszczyca
- 28.06.11 11:47 Krzysiek Kielczewski
- 05.07.11 22:11 Gotfryd Smolik news
- 06.07.11 15:38 r...@k...pl
- 20.07.11 14:49 Marek Dyjor
- 20.07.11 15:09 robot
- 20.07.11 15:20 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=