  • 161. Data: 2011-06-16 23:32:14
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-16 13:53, Tomek pisze:
    > Uzytkownik "AZ"<a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Dokladnie tak mam :-)
    > Tomek

    Nie do końca bo "ale w sumie to w życiu zapłaciłem ze 3 mandaty"

    pozdrawiam
    mario

  • 162. Data: 2011-06-16 23:32:56
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-16 10:51, Tomek pisze:
    > Użytkownik "WOJO"<s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    >>> 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    >>> Pozdrawiam,

    A jak reagujesz jak Ty łamiesz prawo?

    pozdrawiam
    mario

  • 163. Data: 2011-06-17 08:02:47
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 20:17, ToMasz pisze:

    > plonki dajesz za to ze ktoś ma inne zdanie niż Ty?

    On czuje się zagrożony, bo zapierdala jak idiota.

  • 164. Data: 2011-06-17 09:02:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
    > biernikiem...

    A mógłbyś rozwinąć? Próbowałem doczytać, ale chyba moje możliwości w
    zakresie gramatyki nie ogarniają tego:)

    A.

  • 165. Data: 2011-06-17 09:12:57
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2011 09:02, Arek pisze:

    > A mógłbyś rozwinąć? Próbowałem doczytać, ale chyba moje możliwości w
    > zakresie gramatyki nie ogarniają tego:)

    Niemcy przestrzegają (przed czymś) przepisy. (kogo? co?)

    Niemczy przestrzegają przepisów. (kogo? czego?)

  • 166. Data: 2011-06-17 09:41:35
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 16 Cze, 23:17, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
    >   Powitanko,

    > Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    > Pawel Chorzempa

    Ale jakie E? B+E, D+E, D1+E?

  • 167. Data: 2011-06-17 09:49:05
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 16 Cze, 13:51, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    > naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
    > spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

    Zakręt z ograniczeniem do 70 pokonujesz 140? No, szacun...

  • 168. Data: 2011-06-17 10:05:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2011 10:08, CeSaR pisze:

    > Nie. On się boi czytać wypowiedzi innych bo mogło by się okazać, że jednak
    > jest w nich jakiś sens i trzeba zweryfikować swój pogląd na rzeczywistość.

    To też.

  • 169. Data: 2011-06-17 10:08:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

  • 170. Data: 2011-06-17 10:12:43
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Może, ja zwykle widuję policję w takich miejscach, jeszcze nie widziałem
    > ustawionych tam gdzie to było by zasadne. Stąd takie przekonanie.

    > Może tak być, ale jakoś nie przychodzi mi do głowy sytuacja, w której może
    > to wykorzystać jakaś menda. Masz jakiś przykład?

    > Są i tacy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=0V8-jN1Xjug&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=U68njCtr5tA
    >
    > Oczywiście jest tego znacznie więcej. ale to tylko taki "ormowiec".
    >
    > A.

    Zwróciłem uwagę na jedno - przy tej drodze, przy której jest "sama zieleń na
    300 m" ktoś wydeptał ścieżkę. Nie ma tam pobocza, a ze względu na krzaki nie
    ma jak iść dalej od jezdni. I to mi wystarcza, żeby tam było ograniczenie
    prędkości.
    Tomek