  • 151. Data: 2011-06-16 22:09:43
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Mario <c...@o...pl> wrote:

    >> I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646
    >
    > Dobre :-) i niestety prawdziwe.

    Mi ten obrazek wyglada na Most Grota-Roweckiego w W-wie i zjazd na
    Modlinska/Jagielonska ;-) Jak jechalem pierwszy raz tamtedy, stalem na
    pasie na Modlinska i klalem co tak to sie wlecze, gdy dojechalem do
    konca to wiedzialem czemu, buraczane glaby tna pasem na Jagielonska
    by na koncu wbijac sie w pas na Modlinska, a drugie buraczane glaby
    wpuszczaja. Zrozumialbym kogos z obcymi blachami choc i sa tacy cwaniacy
    co korzystaja z tego, ale robia tak same WA/WL. Od tamtego czasu
    jechalem na Jagielonska, robilem zawrotke pod FSO i bylem szybciej niz
    jedni i drudzy...

    --
    Artur

  • 152. Data: 2011-06-16 22:11:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jun 2011 20:09:43 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

> [...]
    > konca to wiedzialem czemu, buraczane glaby tna pasem na Jagielonska by
    > na koncu wbijac sie w pas na Modlinska, a drugie buraczane glaby

    a czasem stoi tam policja i cwaniaków wysyła na objazd ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2011-06-16 22:17:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a czasem stoi tam policja i cwaniaków wysyła na objazd ;)

    O tego to nie widzialem. Powinni ich cofac przez Gdanski :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 154. Data: 2011-06-16 22:47:12
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 16 Cze, 21:37, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > To by si da o zrobi ju teraz.
    > Jaka firma od gps robi a badania polskich kierowc w firmowych.
    > I wychodzi, e amanie ogranicze pr dko ci jest odwrotnie proporcjonalne do
    > limitu na danym odcinku - czym limit mniejszy, tym z amanie wi ksze.
    > Na autostradzie praktycznie adne.
    >
    > Wi c wystarczy oby urealni limity, zamiast zmusza ludzi do amania
    > (krety skiego ale zawsze) prawa.

    A to akurat proste do wytlumaczenia. Wiekszosc uwaza, ze +- 100km/h
    jest bezpieczne, bez wzgledu na warunki i ograniczenia.

    --
    Regards
    Matt

  • 155. Data: 2011-06-16 22:57:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Matt" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > A to akurat proste do wytlumaczenia. Wiekszosc uwaza, ze +- 100km/h
    > jest bezpieczne, bez wzgledu na warunki i ograniczenia.

    Nie bardzo rozumiem co chciales przez to napisac.

    P.S.
    Popraw kodowanie.

  • 156. Data: 2011-06-16 22:58:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > Bo dla Policji kazdy wypadek/kolizja to jest: niedostosowanie predkosci
    > do warunkow panujacych na drodze, stad ta statystyka.

    głupoty gadasz. a wymuszenie? a zmiana pasa przez 2 ciagłe? a czerwone
    światło?

    ToMasz

  • 157. Data: 2011-06-16 23:17:32
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Polecam autobus.

    Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
    --

    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 158. Data: 2011-06-16 23:25:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 22:47:12 +0200, Matt <m...@g...com> said:

    > A to akurat proste do wytlumaczenia. Wiekszosc uwaza, ze +- 100km/h
    > jest bezpieczne,

    Wiesz, że to już grubo ponad sto lat motoryzacji mamy za sobą?
    I że postęp technologiczny też nie spał w tym czasie?
    100 km/h teraz, to w dobie ABS, EPS, ASR, TSC, WEG, EDA, PDE, IRK, OPA,
    SER, iTY i CWC coś zupełnie innego, niż 100 km/h 115 lat temu?
    :-)

    > bez wzgledu na warunki

    OK, warunki grają w tej partii.

    > i ograniczenia.

    A te już nie, co wielokrotnie udowodniono.

    --
    Bydlę

  • 159. Data: 2011-06-16 23:26:56
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem, ze swoje wykroczenia też podeślesz tam gdzie trzeba?

    W swojej wiadomości z 12.43 Tomek napisał, że nie :-) bo łamanie
    przepisów przez niego wynika z nieuwagi :-D i nie będzie wysyłał
    zgłoszeń na siebie.

    pozdrawiam
    mario

  • 160. Data: 2011-06-16 23:27:56
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-16 21:28, jerzu pisze:

    > Dokładnie. Tylko on będzie lepszy cwaniak, swoje przewinienia skasuje,
    > a z innymi poleci na policję.

    Przecież napisał, że jego przewinienia są spowodowane przez nieuwagę
    :-DD. One się nie liczą.

    pozdrawiam
    mario