-
171. Data: 2011-06-17 10:14:07
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: "Tomek" <k...@w...pl>
Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
news:itdap4$q22$1@node2.news.atman.pl...
> On 2011-06-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
>>
>> Oryginalne nagranie przedstawiasz, nie elektroniczna manipulacje !!
>> Trzeba sie zglosic osobiscie, zlozyc doniesienie i zdeponowac
>> rejestrator.
>>
> Wtedy dostajesz wezwanie na Policje, przyjmujesz na klate mandaty za
> wszystkie zarejestrowane wykroczenia ktore popelniles i byc moze
> zostawiasz PJ. Tak zycie uczy pokory ktorej autorowi watku brakuje.
>
> --
> Artur
> ZZR 1200
Naprawde nie jest wielka filozofia przepisowa jazda. Jesli uwazasz, ze to za
trudne, powinienes przesiasc sie na autobus.
Tomek
-
172. Data: 2011-06-17 10:21:36
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
> Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
Jsteś pewien ? :)
WOJO
-
173. Data: 2011-06-17 10:25:12
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Arek,
Friday, June 17, 2011, 9:02:28 AM, you wrote:
>>>>> Błąd w rozumowaniu:
>>>>> 1. Niemcy przestrzegają przepisy
>>>> Przed czym?
>>>> ;>>>
>>> W słowniku znajdziesz odpowiedź.
>> A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
>> biernikiem...
> A mógłbyś rozwinąć? Próbowałem doczytać, ale chyba moje możliwości w
> zakresie gramatyki nie ogarniają tego:)
Właśnie widzę. Przykre. Fizyki też nie ogarniasz, jak widać w wątku o
oponach. Podstawówkę udało Ci się skończyć?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
174. Data: 2011-06-17 10:30:08
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> W swojej wiadomości z 12.43 Tomek napisał, że nie :-) bo łamanie przepisów
> przez niego wynika z nieuwagi :-D i nie będzie wysyłał zgłoszeń na siebie.
Wszystko można sprowadzić do absurdu. Jak chcesz to sam go podpierda..aj,
nie powinien mieć nic przeciwko temu.
C
-
175. Data: 2011-06-17 10:37:14
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-17, Tomek <k...@w...pl> wrote:
>
> Naprawde nie jest wielka filozofia przepisowa jazda. Jesli uwazasz, ze to za
> trudne, powinienes przesiasc sie na autobus.
>
Oczywiscie nie jest, moze Ty czujesz sie dowartosciowany przestrzegajac
tysiace absurdalnych znakow i ograniczen. Mnie ich absurdalnosc irytuje.
Przykladowo jakas tam droga wojewodzka, znak teren zabudowany, domy w
odleglosci 100m od drogi, na srodku krzyzowka, laczna dlugosc terenu
zabudowanego to ze 200m. Dla mnie to absurd wiec nawet nie zwalniam.
--
Artur
ZZR 1200
-
176. Data: 2011-06-17 10:51:08
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-06-16, AZ <a...@g...com> wrote:
> Nie pamietam kiedy ostatnio jechalem taka droga a mowisz ze to ich jest
> najwiecej.
Zjedź kiedyś z głównej drogi i sobie pojeździj lokalnymi dróżkami
pomiędzy wsiami. Jak się rozejrzysz to zobaczysz, że gruntówek to duużo
jest.
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
-by-era-czesc3/
-
177. Data: 2011-06-17 10:53:03
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-06-16, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
>> A dlaczego? Może jak nagra kolesia wyprzedzającego na pasach (nagminne)
>> to w którymś tam przypadku taki gość się zastanowi i w efekcie np. nie
>> przejedzie kogoś.
>
> Już Ci tłumaczę. Dla policji to byłby żaden problem wyłapać co najmniej
> 90% więcej wykroczeń, niż wyłapują w tej chwili (choćby z monitoringu).
> Nie robią tego, bo by to pochłonęło zbyt dużo czasu i środków. Dlatego
> kontrole drogowe wykonuje się wyrywkowo, na tyle, na ile pozwalają "moce
> przerobowe" i tak, aby mieli też czas zajmować się innymi sprawami.
Zdecyduj się: albo żaden problem, albo brak mocy przerobowych.
> Teraz uważaj - jeśli nasz "ormowiec" dostarcza swoje rewelacyjne
> nagranie, to niestety policja musi się nim zająć, odciągając się przez
> to od innych, być może ważniejszych zadań. I uwierz, że policji wcale
> nie zależy, na takich społecznych "pomagaczach", wręcz traktują ich jako
> wrzód, który działając, niestety, w granicach prawa, utrudnia życie
> innym, a przy tym dezorganizuje ich pracę.
Jak policjant będzie musial zostawić suszarkę, a za to ścigać kolesia
wyprzdzającego na przejściu dla pieszych to to będzie bardzo dobry
efekt.
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
-by-era-czesc3/
-
178. Data: 2011-06-17 11:04:39
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-17, Grzegorz <g...@g...com> wrote:
>
> Zakręt z ograniczeniem do 70 pokonujesz 140? No, szacun...
>
http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4
Przed pierwszym zakretem ograniczenie 60 km/h na liczniku wtedy 70-80 mil/h
drugie ograniczenie tak samo. Gdyby chciec to pewnie i daloby sie go
przejechac te 150 km/h.
--
Artur
-
179. Data: 2011-06-17 11:05:30
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
Tomek wrote:
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:4df9f574$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:
>>
>>>>> A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.
>>>> Nie - z fatalnych dróg.
>>> A w jaki sposób ta droga powoduje zderzenie czołowe ewentualnie
>>> rozjechanie pieszego?
>> Trafiłeś w sedno.
>> Na niefatalnej drodze (krajówce) nie ma zdarzeń czołowych, ani pieszych.
>>
>> Więc nawet jak ktoś się pomyli albo przeszarżuje to skutki będą daleko
>> mniej groźne.
>
> Wprost przeciwnie!
> Najwięcej ludzi ginie na dobrych drogach.
Bzdura piramidalna. Jest dostępna "mapka wypadków" -- obejrzyj ją zamiast pleść
od rzeczy.
> Na gruntowych znikoma liczba
> wypadków (bo tam nie da się jechać szybko), mimo, że jest ich najwięcej.
> podobnie w zimie - im trudniejsze warunki, tym mniej wypadków.
Nie nie dlatego. Pomyśl chwilę i porównaj ruch na A4 i na drodze gruntowej.
> Słucham z rana Radio kierowców - nie ma praktycznie dnia, żeby na A4 nie
> było jakichś wypadków.
Poczytaj sobie kroniki policyjne -- nie ma praktycznie dnia żeby na jakiejś
bocznej (i zwykle złej) drodze w niedalekiej okolicy nie było trupów. A radio
kierowców będzie mówiło oczywiście o A4 bo utrudnienia w ruchu dotyczą dużo
większej liczby ludzi niż w przypadku wypadku na drodze z Zarybia Pańskiego do
Zarybia Kościelnego.
> A to przecież pierwszorzędnej jakości autostrada.
J.w. możesz porównać ruch na wszytskich dorgach gruntowych łącznie vs ruch na
wszystkich drogach niegruntowych -- wyjdzie różnica o 2 rzędy wielkości.
[reszta ormo-gadania ciach]
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
-
180. Data: 2011-06-17 11:05:43
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-17, AZ <a...@g...com> wrote:
> On 2011-06-17, Grzegorz <g...@g...com> wrote:
>>
>> Zakręt z ograniczeniem do 70 pokonujesz 140? No, szacun...
>>
> http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4
>
> Przed pierwszym zakretem ograniczenie 60 km/h na liczniku wtedy 70-80 mil/h
> drugie ograniczenie tak samo. Gdyby chciec to pewnie i daloby sie go
> przejechac te 150 km/h.
>
Zeby nie bylo, nie mowie ze to jest regula ale w Polsce wiekszosc
ograniczen na zakretach takie jest.
--
Artur