  • 171. Data: 2011-06-17 10:14:07
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:itdap4$q22$1@node2.news.atman.pl...

    > Wtedy dostajesz wezwanie na Policje, przyjmujesz na klate mandaty za
    > wszystkie zarejestrowane wykroczenia ktore popelniles i byc moze
    > zostawiasz PJ. Tak zycie uczy pokory ktorej autorowi watku brakuje.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Naprawde nie jest wielka filozofia przepisowa jazda. Jesli uwazasz, ze to za
    trudne, powinienes przesiasc sie na autobus.
    Tomek

  • 172. Data: 2011-06-17 10:21:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
    Jsteś pewien ? :)
    WOJO

  • 173. Data: 2011-06-17 10:25:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Friday, June 17, 2011, 9:02:28 AM, you wrote:

    > A mógłbyś rozwinąć? Próbowałem doczytać, ale chyba moje możliwości w
    > zakresie gramatyki nie ogarniają tego:)

    Właśnie widzę. Przykre. Fizyki też nie ogarniasz, jak widać w wątku o
    oponach. Podstawówkę udało Ci się skończyć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 174. Data: 2011-06-17 10:30:08
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > W swojej wiadomości z 12.43 Tomek napisał, że nie :-) bo łamanie przepisów
    > przez niego wynika z nieuwagi :-D i nie będzie wysyłał zgłoszeń na siebie.

    Wszystko można sprowadzić do absurdu. Jak chcesz to sam go podpierda..aj,
    nie powinien mieć nic przeciwko temu.

  • 175. Data: 2011-06-17 10:37:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, Tomek <k...@w...pl> wrote:

    > Naprawde nie jest wielka filozofia przepisowa jazda. Jesli uwazasz, ze to za
    > trudne, powinienes przesiasc sie na autobus.

    Oczywiscie nie jest, moze Ty czujesz sie dowartosciowany przestrzegajac
    tysiace absurdalnych znakow i ograniczen. Mnie ich absurdalnosc irytuje.

    Przykladowo jakas tam droga wojewodzka, znak teren zabudowany, domy w
    odleglosci 100m od drogi, na srodku krzyzowka, laczna dlugosc terenu
    zabudowanego to ze 200m. Dla mnie to absurd wiec nawet nie zwalniam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 176. Data: 2011-06-17 10:51:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-16, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie pamietam kiedy ostatnio jechalem taka droga a mowisz ze to ich jest
    > najwiecej.

    Zjedź kiedyś z głównej drogi i sobie pojeździj lokalnymi dróżkami
    pomiędzy wsiami. Jak się rozejrzysz to zobaczysz, że gruntówek to duużo
    jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 177. Data: 2011-06-17 10:53:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-16, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

    > Już Ci tłumaczę. Dla policji to byłby żaden problem wyłapać co najmniej
    > 90% więcej wykroczeń, niż wyłapują w tej chwili (choćby z monitoringu).
    > Nie robią tego, bo by to pochłonęło zbyt dużo czasu i środków. Dlatego
    > kontrole drogowe wykonuje się wyrywkowo, na tyle, na ile pozwalają "moce
    > przerobowe" i tak, aby mieli też czas zajmować się innymi sprawami.

    Zdecyduj się: albo żaden problem, albo brak mocy przerobowych.

    > Teraz uważaj - jeśli nasz "ormowiec" dostarcza swoje rewelacyjne
    > nagranie, to niestety policja musi się nim zająć, odciągając się przez
    > to od innych, być może ważniejszych zadań. I uwierz, że policji wcale
    > nie zależy, na takich społecznych "pomagaczach", wręcz traktują ich jako
    > wrzód, który działając, niestety, w granicach prawa, utrudnia życie
    > innym, a przy tym dezorganizuje ich pracę.

    Jak policjant będzie musial zostawić suszarkę, a za to ścigać kolesia
    wyprzdzającego na przejściu dla pieszych to to będzie bardzo dobry
    efekt.

  • 178. Data: 2011-06-17 11:04:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, Grzegorz <g...@g...com> wrote:

    > Zakręt z ograniczeniem do 70 pokonujesz 140? No, szacun...

    http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4

    Przed pierwszym zakretem ograniczenie 60 km/h na liczniku wtedy 70-80 mil/h
    drugie ograniczenie tak samo. Gdyby chciec to pewnie i daloby sie go
    przejechac te 150 km/h.

    --
    Artur

  • 179. Data: 2011-06-17 11:05:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomek wrote:

    > Wprost przeciwnie!
    > Najwięcej ludzi ginie na dobrych drogach.

    Bzdura piramidalna. Jest dostępna "mapka wypadków" -- obejrzyj ją zamiast pleść
    od rzeczy.

    > Na gruntowych znikoma liczba
    > wypadków (bo tam nie da się jechać szybko), mimo, że jest ich najwięcej.
    > podobnie w zimie - im trudniejsze warunki, tym mniej wypadków.

    Nie nie dlatego. Pomyśl chwilę i porównaj ruch na A4 i na drodze gruntowej.

    > Słucham z rana Radio kierowców - nie ma praktycznie dnia, żeby na A4 nie
    > było jakichś wypadków.

    Poczytaj sobie kroniki policyjne -- nie ma praktycznie dnia żeby na jakiejś
    bocznej (i zwykle złej) drodze w niedalekiej okolicy nie było trupów. A radio
    kierowców będzie mówiło oczywiście o A4 bo utrudnienia w ruchu dotyczą dużo
    większej liczby ludzi niż w przypadku wypadku na drodze z Zarybia Pańskiego do
    Zarybia Kościelnego.

    > A to przecież pierwszorzędnej jakości autostrada.

    J.w. możesz porównać ruch na wszytskich dorgach gruntowych łącznie vs ruch na
    wszystkich drogach niegruntowych -- wyjdzie różnica o 2 rzędy wielkości.

    [reszta ormo-gadania ciach]

    \SK

  • 180. Data: 2011-06-17 11:05:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Przed pierwszym zakretem ograniczenie 60 km/h na liczniku wtedy 70-80 mil/h
    > drugie ograniczenie tak samo. Gdyby chciec to pewnie i daloby sie go

    Zeby nie bylo, nie mowie ze to jest regula ale w Polsce wiekszosc
    ograniczen na zakretach takie jest.

    --
    Artur