  • 121. Data: 2011-06-16 16:12:40
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 15:17, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > Prawda, to są patologie. Może nie nagminne, ale fakt - zbyt częste.

    Może, ja zwykle widuję policję w takich miejscach, jeszcze nie widziałem
    ustawionych tam gdzie to było by zasadne. Stąd takie przekonanie.

    > Jakoś mam wrażenie, że większość tych "realnych przypadków" będzie
    > kręconych przez złośliwe mendy, które nie potrafiąc jeździć wkrwiają
    > innych i prowokują do łamania przepisów, a potem mszczą się np. za
    > wyprzedzenie, otrąbienie czy inne, najczęściej uzasadnione, przejawy
    > niechęci.

    Może tak być, ale jakoś nie przychodzi mi do głowy sytuacja, w której
    może to wykorzystać jakaś menda. Masz jakiś przykład?

    > No to może lepiej skupić się na tropieniu przegięć policjantów -
    > nagrywać krzaki w których łapią kierowców i okoliczne szkoły i przejścia
    > dla pieszych w których i brak? Taki materiał byłby daleko cenniejszy...

    Są i tacy:
    http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=0V8-jN1Xjug&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=U68njCtr5tA

    Oczywiście jest tego znacznie więcej. ale to tylko taki "ormowiec".

    A.

  • 122. Data: 2011-06-16 16:51:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Thursday, June 16, 2011, 4:04:27 PM, you wrote:

    > W słowniku znajdziesz odpowiedź.

    A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
    biernikiem...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 123. Data: 2011-06-16 17:08:18
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Jaki cel ma dyskusją z Koliną?

    słyszałaś , że obrażanie kogolwiek w internecie jest karalne?

    Ania - prokunrator

  • 124. Data: 2011-06-16 17:08:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 09:50:13 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Wysłaniem takiego zgłoszenia właśnie ich do tego zmusza - skoro się nie da
    >w inny sposób.

    Nie, nie zmusza ich. Daje im tylko na tacy ofiarę, tym samym podnosząc
    statystyki policji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 125. Data: 2011-06-16 17:09:32
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
    > biernikiem...

    ninstety wiekszość tych excuselemot "polaczków" kaleczy nasz jenzyk.....

    Ania

  • 126. Data: 2011-06-16 17:14:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 12:45:52 +0000 (UTC), Rafał Grzelak
    <s...@s...com> wrote:

    >Polecam autobus.

    Ja tam wiem...
    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pozar-auto
    busu-na-okeciu,225706.html
    - a to dopiero początek sezonu ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 127. Data: 2011-06-16 17:17:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 10:03:59 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
    >sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.

    Nie, odechce mu się jak będzie się musiał szlajać po sądach przez pół
    kraju. Mnie się odechciało. Najpierw przesłuchanie w miejscu
    zamieszkania, a potem na rozprawę do sądu na drugi koniec Polski.
    Dziękuję, mam lepsze zajęcia niż tracenie za free całego dnia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 128. Data: 2011-06-16 17:23:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ania,

    Thursday, June 16, 2011, 5:09:32 PM, you wrote:

    > ninstety wiekszość tych excuselemot "polaczków" kaleczy nasz jenzyk.....

    *PLONK!* za "jenzyk" i postępujacą głupawkę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 129. Data: 2011-06-16 18:16:01
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    jerzu wrote:

    > Ja tam wiem...

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pozar-auto
    busu-na-okeciu,225706.html
    > - a to dopiero początek sezonu ;P

    Ale pasazerowie byli spokojni i nieswiadomi dopoki nic sie nie stalo ;>
    - a Tomek za kierownica martwi sie na zapas.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 130. Data: 2011-06-16 18:16:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
    >No to kupiłem sobie rejestrator do autka i już mam pierwsze
    >dzisiejsze "ofiary" (Warszawa i okolice).
    >1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu
    >drogowego, czy może gdzie? indziej?

    >2. Jakim softem najpro?ciej wycinać odpowiednie fragmenty?

    Oryginalne nagranie przedstawiasz, nie elektroniczna manipulacje !!
    Trzeba sie zglosic osobiscie, zlozyc doniesienie i zdeponowac
    rejestrator.

    A nie boisz sie ze np auto ci sie samozapali w nocy ?

    J.