  • 131. Data: 2011-06-16 18:25:08
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Oryginalne nagranie przedstawiasz, nie elektroniczna manipulacje !!
    > Trzeba sie zglosic osobiscie, zlozyc doniesienie i zdeponowac
    > rejestrator.

    Wtedy dostajesz wezwanie na Policje, przyjmujesz na klate mandaty za
    wszystkie zarejestrowane wykroczenia ktore popelniles i byc moze
    zostawiasz PJ. Tak zycie uczy pokory ktorej autorowi watku brakuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 132. Data: 2011-06-16 18:40:26
    Od: "A5tu5" <a...@v...pl>

    A ja myślę, że to dobry pomysł aby donieść odpowiednim służbom.
    Fakt - trochę przemawia za mnie zemsta, gdybym kupił rejestrator wcześniej
    to bym miał dowód, że nie ja jestem sprawcą kolizji drogowej. Niby nic
    wielkiego, lekkie otarcie, ale od roku bujam się po sądach przez takie g%wno
    bo sie zaparłem, że nie popuszczę.

    Tak czy siak - na grupie siedzą różne "cFaniaczki", zrób to, co uważasz za
    słuszne nie sugerując się etyką (o której z resztą ciężko w tej sytuacji
    rozmawiać, bo sprawa jest oczywista).
    Gdyby taki "skodziasz" przy okazji swojego manewru potrącił kogoś - miałbyś
    jakieś wątpliwości ?

    Pozdro

    --
    A5tu5
    www.ebos.pl

  • 133. Data: 2011-06-16 18:46:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-16 12:43, Tomek pisze:
    > Użytkownik "go!"<g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości

    > Aż tak to nie,

    Jak to nie? Mentalność Kalego, tak? Innych to od razu nagrywasz i lecisz
    "uprzejmie donieść"?

    pozdrawiam
    mario

  • 134. Data: 2011-06-16 18:50:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "A5tu5" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    >A ja myślę, że to dobry pomysł aby donieść odpowiednim służbom.

    PLONK

  • 135. Data: 2011-06-16 18:53:12
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646

    Dobre :-) i niestety prawdziwe. Ale wiesz dlaczego tak się dzieje? Bo
    dużo ludzi to właśnie pierdoły, ofermy które grzebią w dupach, nosach,
    robiąc wszystko aby opóźnić ruszenie pojazdu w korku. Gdyby WSZYSCY ale
    to wszyscy ruszali normalnie i cwaniaczków nie wpuszczali, moim zdaniem
    problemu by nie było. A tak zawsze się znajdzie cwaniak. Bo cwaniak wie,
    że zawsze znajdzie się pierdoła. Coś jak popyt i podaż ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 136. Data: 2011-06-16 18:57:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 11:51:33 +0000 (UTC), w <itcqo5$2o3$10@node2.news.atman.pl>,
    AZ <a...@g...com> napisał(-a):

    > Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    > naczepa na mokrej nawierzchni.

    To ta ciężarówka zmienia się z każdym województwem, a nawet gminą.
    Ja bym jednak wolał, by były liczone np. dla busa, a reszta sobie dostosuje.

    W Niemczech jakoś te ograniczenia wydają się o wiele sensowniejsze.
    Jak jest 60kph, to przy 80kph już komfortowo w zakręcie się nie czujesz.

  • 137. Data: 2011-06-16 18:59:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 18:53:12 +0200, Mario napisał(a):

> [...]
    > problemu by nie było. A tak zawsze się znajdzie cwaniak. Bo cwaniak wie,
    > że zawsze znajdzie się pierdoła. Coś jak popyt i podaż ;-)

    Pierdu pierdu.
    Gdyby nie cwaniaczki, to 1/3 korków nie byłoby wcale. Sznur samochodów
    wolno bo wolno, ale by jechał.
    Wystarczy jeden cwaniaczek co się wryje, ktoś musi przyhamować, żeby w
    niego nie wyrżnąć, następny hamuje bardziej, kolejny jeszcze bardziej, a
    ten za nim już musi się zatrzymać. I korek gotowy.
    Wielokrotnie widziałem takie sytuacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 138. Data: 2011-06-16 19:13:12
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-16 18:59, Waldek Godel pisze:

> [...]
    Sznur samochodów
    > wolno bo wolno, ale by jechał.
    > Wystarczy jeden cwaniaczek co się wryje, ktoś musi przyhamować,

    pierdu pierdu.
    Co znaczy wryje? Nie spotkałem jeszcze cwaniaka to by ryzykował lakierem
    :-). Jeżdżąc firmowym autkiem miałem "gdzieś" ewentualne przytarcie i
    zawsze ale zawsze cwaniaczek rezygnował z najazdu na mnie, często
    brakowało kilku cm :-).
    Nie wpuszczasz i już, co za problem?

    pozdrawiam
    mario

  • 139. Data: 2011-06-16 19:28:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 19:13:12 +0200, Mario napisał(a):

> [...]
    > :-). Jeżdżąc firmowym autkiem miałem "gdzieś" ewentualne przytarcie i
    > zawsze ale zawsze cwaniaczek rezygnował z najazdu na mnie, często

    Problem w tym, że większość jednak wpuszcza.

  • 140. Data: 2011-06-16 19:31:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bydlę pisze:

    > OK, to się da obronić.
    jak najbardziej, bo liczy sie nieuchronność kary, nie jej wysokość

    > Oj, naiwnyś...
    ja myśle ze też by sie udało. ja akurat ostatnio "mykam" rowerem. w 200
    tyś mieście jest ze 100 znaków do poprawienia. Każdy wie ze sa do dupy i
    każdy interpretuje je jak chce(znaczy olewa). "cuda" na kiju sie robią
    jak "wpada" w centrum ktoś na obcych rejestracjach, bo zaczyna jechać na
    znaki, wbrew logice. Jak by tak ukarano "za logike" 1200 miejscowych
    osób to szybko by sie znaki pozmieniały.

    ToMasz