  • Data: 2011-05-14 15:31:33
    Temat: Re: Pierwsze auto dla "zielonego" :)
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-14 11:34:06 +0200, "D@w!d J@$"
    <x...@g...com> said:

    > Witam.
    > Mam max 3000 PLN

    Nie. Masz 3000 zł.

    > za to muszę kupić swój I samochód...

    Musisz kupić swój?
    Pachnie niskim IQ albo przekrętem....

    > na zasadzie tankuje i nic więcej mnie nie interesuje w nim

    To jest cecha użytkownika, nie pojazdu.

    > Auto oczywiście benzyna + LPG

    Oczywiście.

    > Lepiej 4/5 drzwiowy aniżeli 3 ale nie będę się upierał

    OK.

    > 2 PP to było by miło.

    Proszę uprzejmie, czymkolwiek są oba.

    > Osiągi itp. to sprawa drugorzędna...

    Uff...

    > tak naprawdę dopiero zacznę się uczyć jeździć.

    To w zasadzie większość kierowców tak ma.

    > Za czym mam się rozglądać?

    Za samochodami beznynowymi z instalacją gazową i "2 PP", 4-
    5-drzwiowych, wystawionych na sprzedaż za ~2500 zł.
    (chyba że masz pieniądze na wszelkie opłaty, ubezpieczenia i pierwsze
    tankowanie - wtedy szukaj takich wystawionych za 3000 zł)

    > Czym mam się interesować?

    Samochodami beznynowymi z LPG w cenie do 2500 zł.
    Samochód musi mieć 4-5 drzwi, "2 PP".
    Taki pojazd musi ci się podobać (wewnątrz i z zewnątrz), bo to ty
    będziesz nim jeździć.

    > Czego się wystrzegać?

    Pojazdów skorodowanych, bez papierów, superokazji, aut z komisów...
    kupowania samemu (bez pomocy osoby, której ufasz, a która zna się na
    kupowaniu samochodów), porad internetowych...

    > Który ma tanie ewe. części zamienne?

    Polonezy, nexie, espero, tico...

    (pb, nmsp)
    --