  • Data: 2011-05-15 23:08:17
    Temat: Re: Pierwsze auto dla "zielonego" :)
    Od: "pp" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "D@w!d J@$" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iqli8c$rvj$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Mam max 3000 PLN do wydania i za to muszę kupić swój I samochód... na
    > zasadzie tankuje i nic więcej mnie nie interesuje w nim :) Oprócz
    > przeglądów itp. "pierdołowatych" spraw :)
    >
    > Auto oczywiście benzyna + LPG
    > Lepiej 4/5 drzwiowy aniżeli 3 ale nie będę się upierał
    > 2 PP to było by miło.
    > Osiągi itp. to sprawa drugorzędna... tak naprawdę dopiero zacznę się uczyć
    > jeździć. Aczkolwiek jakby był silniejszy (ekonomiczny koniecznie!) silnik
    > aniżeli 1.1 to fajnie :)
    >
    > Za czym mam się rozglądać? Czym mam się interesować?
> [...]

    Szukaj czegoś takiego:
    http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samo
    chody-osobowe-Toyota-Corolla-1-4-sedan-2-kpl-opon-ZA
    DBANA-W0QQAdIdZ282634114

    Lub troche starsze ewentualnie, jak z kasą słabo.
    Daj sobie spokój z lanosami, peugeotami itp, jesli nie chcesz spędzać czasu
    w warsztatach.

    Tak naprawę lepiej rozważ dołożenie tych powiedzmy 2 tys na start (do ok
    5k), zeby miec spokój później.
    Przy "lanosach" i tak te 2-3 tys. spokojnie dołożysz przez nastepny rok u
    mechanika.

    Pozdrowienia i powodzenia
    pp

    PS. I daj sobie spokój z LPG, kolejny element, który będzi Ci ciągnął kase,
    przy tych przebiegch i tak Ci się nie zwróci.