  • 21. Data: 2009-01-30 07:19:52
    Temat: Re: "Photoshop" online
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    29.01.2009: Mikolaj Tutak wrote:

    > Wielu da sobie czlonki poobcinac (wszystkie 5) za to zajebiaszczo wypasione
    > GUI, ktore nieprawda, ze jest niewygodne bo... tak!

    Na wirtualnych pulpitach nie ma nic wygodniejszego, gdy każde okno lub
    grupę okien można sobie na paru pulpitach rozłożyć, z odpowiednią konfiguracją
    typu always on top, etc.

    To, że pod Windows to jest niewygodne, to ja nic nie poradzę, ale szczekanie
    że niby Gimp ma niewygodny interfejs, bo nie jest podobny do 95% programów
    to nadużycie.

    --
    <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

  • 22. Data: 2009-01-30 07:34:54
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Straszne.
    >
    > I rawów nie czyta.
    >
    > Człowieku - to jest malutki flash!

    nie denerwuj się, nie neguję zamysłu przecież :)
    napisałem, ze przyda mi sie to, jak gdzies w kafejce albo na cudzym
    komputerze bede musial pozmniejszac, skadrować i trochę podkręcić foty
    ale do powazniejszych zastosowan jak dla mnie nie daje rady z powodu wyzej
    wymienionych braków
    :)
    zdrówka

    Raist

  • 23. Data: 2009-01-30 08:33:17
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 07:19:52 +0000 (UTC), Mateusz Szczyrzyca napisał(a):

    > ale szczekanie
    > że niby Gimp ma niewygodny interfejs, bo nie jest podobny do 95% programów
    > to nadużycie.

    tak powiadasz? A przyzwyczajenia?
    Ciekawe jak by Ci sie jezdziło samochode który nie dość że ma dzwignie
    zmiany biegów przy kierownicy (jak np starsze syreny) to jeszcze po lewej
    stronie.

    --
    www.warszawski.info

  • 24. Data: 2009-01-30 08:50:33
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    30.01.2009: ...::QRT::... wrote:

    > tak powiadasz? A przyzwyczajenia?
    > Ciekawe jak by Ci sie jezdziło samochode który nie dość że ma dzwignie
    > zmiany biegów przy kierownicy (jak np starsze syreny) to jeszcze po lewej
    > stronie.

    Jeżeli ma to logiczne uzasadnienie, a w konsekwencji, na dłuższą metę, może być
    lepsze/wygodniejsze, albo od razu, to bym się przyzwyczajał na nowo.

    Poza tym, Gimpa używam od wersji 1.2.* czyli stare czasy. Przyzwyczaiłem się
    do niego już dawno, a jednocześnie, potrafię pracować w ,,normalnym''
    interfejsie i też mi on nie przeszkadza.

    --
    <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

  • 25. Data: 2009-01-30 12:21:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > Nie widać takich tendencji.

    Jak to nie?

    > Już dawno mogliby wprowadzić każdorazową
    > aktywację przez internet przy włączeniu programu, a jakoś nikt tego nie
    > robi.

    "Na razie".
    Zwróć uwagę, że nie poruszałem sprawy zakresu i formy licencji itede.
    Poruszałem za to sprawę "kontroli online" tego co robi TWOJ pecet.

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2009-01-30 12:42:10
    Od: stepow <WYWAL_TO@.z.pl>

    Mateusz Ludwin napisał:

    > Nie wiem, może było. Dla mnie opad szczęki.

    E tam, mnie szczeka opadla:
    http://www.pixlr.com/editor/?loc=pl

    po polsku jest :-)

    Marek, Wroclaw

  • 27. Data: 2009-01-30 13:00:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > "Na razie".
    > Zwróć uwagę, że nie poruszałem sprawy zakresu i formy licencji itede.
    > Poruszałem za to sprawę "kontroli online" tego co robi TWOJ pecet.

    Spokojnie, gdy to zacznie być problemem znajdą się rozwiązania.
    Ktoś kiedyś twierdził, że nie da się skopiować dvd :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 28. Data: 2009-01-30 13:10:43
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 01:56:24 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > i teraz
    > posiadając jednostanowiskową licencję mogę go używać na wielu komputerach,
    > ale nie jednocześnie - bo nie zaloguję się na konto z dwóch komputerów.

    co prawda mam jakieś gry na steam ale nigdy tego nie sprawdzałem. Da sie
    odpalić gry będąc off-line?

    Bo w sumie to słaba opcja gdy nie mogę pracować bo sie prowiderowi router
    zawiesił albo mu studzienkę zalało...

    --
    www.warszawski.info

  • 29. Data: 2009-01-30 13:12:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ...::QRT::... wrote:

    > co prawda mam jakieś gry na steam ale nigdy tego nie sprawdzałem. Da sie
    > odpalić gry będąc off-line?

    A nie wiem.

  • 30. Data: 2009-01-30 13:21:09
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 14:00:00 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Spokojnie, gdy to zacznie być problemem znajdą się rozwiązania.
    > Ktoś kiedyś twierdził, że nie da się skopiować dvd :)

    To tylko kwestia odpowiednio upierdliwego i ciągle rozwijanego kodu. Jak
    korporacji będzie się opłacać, będą w stanie go cały czas komplikować,
    udoskonalać. Kwestia tego, czy stać cię na godziny wprowadzania haxorskich
    zmian co tydzień (albo każdego dnia), czy może zdecydujesz się zapłacić
    myto. MS ma w tej dziedzinie wielkie doświadczenie. Przy czym w tej chwili
    ich programy dostarczane są w całości na płytach. Jak jeden _istotny_
    składnik będzie po stronie serwera, to obejście problemu zabezpieczenia
    stanie się o rząd wielkości trudniejsze.
    Organizacja ma przewagę nad jednostkami, choćby zorganizowanymi w pospolite
    ruszenie.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl