  • 1. Data: 2009-01-29 10:48:05
    Temat: Akumulatory do KM A200
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam.
    Mam pytanie tym razem odnośnie akumulatorów do aparatu KonicaMinolta A200 -
    czy warto kupić akumulator marki noname za 25zł (dostępny na Allegro), czy
    może lepiej kupić marki Hama (60zł na Allegro)?
    Oraz pytanie pomocnicze: w instrukcji jak byk stoi coś o battery-gripie,
    ale wygląda on na widmo - nigdzie nie widzę BG do KM A200... Ktoś się
    spotkał może z takim sprzętem? A może ktoś ma battery-gripa do sprzedania?
    (jeżeli tak - proszę o kontakt na e-maila m.karweta na Gmail-u.)

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta mailto:m...@g...com

  • 2. Data: 2009-01-29 18:12:04
    Temat: Re: Akumulatory do KM A200
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    OIDP do Dimage A200, w przeciwieństwie do A1/A2, nie było nigdy dostępnego
    gripa.
    Co do tanich zamienników to od razu sobie odpuść, szkoda nerwów. Za to wiele
    dobrego słyszałem o bateriach polskiego Batimexu:
    http://tinyurl.com/b3m69h

    POZDRAV
    M_X

  • 3. Data: 2009-01-29 18:58:26
    Od: Jasio P <j...@p...onet.pl>

    On 29 Sty, 11:48, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
    sp...@gmail.com> wrote:
> [...]
    > czy warto kupić akumulator marki noname za 25zł (dostępny na Allegro), czy
    > może lepiej kupić marki Hama (60zł na Allegro)?

    ja kupiłem aku NN "MaxPower" do Canona 20D za 25 zł i jest naprawdę
    bardzo dobrze :-)
    myślę że podobnie może być u Ciebie

  • 4. Data: 2009-01-30 00:00:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > Witam.
    > Mam pytanie tym razem odnośnie akumulatorów do aparatu KonicaMinolta A200 -
    > czy warto kupić akumulator marki noname za 25zł (dostępny na Allegro),

    Osobiście mam trzy "noname", a ściślej dwa są Premium Gold, trzeci
    nie pamiętam co, wszystkie AFAIR kupione w eltec.pl
    Nie narzekam *przy tej cenie*, jeden z nich ma wyraźne samorozładowanie
    (po 2 tygodniach od naładowania w szufladzie można się zdziwić :))
    ale poza tym nie narzekam.
    Znajomi (którym też kupowałem razem z moimi) mają już dwa "zarżnięte",
    obstawiam że przez nieużywanie (wrzucili do szuflady, nie ładowali,
    przez samorozładowanie "zeszedł").

    > Oraz pytanie pomocnicze: w instrukcji jak byk stoi coś o battery-gripie,

    Która strona?
    Nie oszukuj, bo tu leży:
    http://ca.konicaminolta.com/support/manuals/digital_
    cameras/dimage-a/dimage_a200/A200_Eb.pdf
    ;)

    A moze jednak "external power pack" (ale *nie* w gripie?)
    http://ca.konicaminolta.com/products/consumer/digita
    l_camera/dimage/dimage-a200/accessories.html

    > spotkał może z takim sprzętem? A może ktoś ma battery-gripa do sprzedania?

    Ustal, czy pytasz o *battery*, bo KM A200 *ma* gniazdo zewnętrznego
    zasilania, czy o coś do *trzymania* (pomijając sprawę baterii i czy
    dodatkowe zasilanie jest skompaktowane z gripem).
    O "trzymaczu" nie słyszałem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-01-30 00:02:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009, M_X wrote:

    > Co do tanich zamienników to od razu sobie odpuść, szkoda nerwów.

    Nie wiem jak te po 25 zł.
    Ale z nalepkami jak te po 17 zł (Premium Gold) mam i... nie widzę
    powodu do odpuszczania.
    Używam.
    Fakt, ustępują Minolcianym, ale bez przesady...

    pzdr, Gotfryd