  • 11. Data: 2009-01-29 20:48:34
    Temat: Re: "Photoshop" online
    Od: m...@a...net.pl

    >Idzie nowe.
    >Za jakiś czas będzie to norma i normą będzie płacenie, abonamentu, lub
    >wg. licznika czasu.

    Idzie stare, w nowym opakowaniu.
    Uklad "konsola plus serwer" i wynajmowanie czasu pracy zdalnej maszyny.

  • 12. Data: 2009-01-29 21:12:49
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 20:48:34 +0000 (UTC), m...@a...net.pl napisał(a):

    > Idzie stare, w nowym opakowaniu.
    > Uklad "konsola plus serwer" i wynajmowanie czasu pracy zdalnej maszyny.

    Ale teraz nie będziesz wynajmować czasu serwera, tylko będziesz płacić
    tantiemy za używanie oprogramowania na godziny.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 13. Data: 2009-01-29 22:20:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Radio Erewan wrote:

    > Może mniej od Gimpa, ale też nie ma tego
    > pokręconego interfejsu (powinni go opatentować - tyle pracy nad
    > wymyśleniem zaprzeczenia ergonomii).

    Wielu da sobie czlonki poobcinac (wszystkie 5) za to zajebiaszczo wypasione
    GUI, ktore nieprawda, ze jest niewygodne bo... tak!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 14. Data: 2009-01-29 22:45:52
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 23:20:56 +0100, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Wielu da sobie czlonki poobcinac (wszystkie 5) za to zajebiaszczo wypasione
    > GUI, ktore nieprawda, ze jest niewygodne bo... tak!

    Nie będę się spierać o pietruszkę. Jakoś jednak nikt gimpa nie klonuje, a
    widziałem kiedyś "gimpshop".

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 15. Data: 2009-01-29 22:54:25
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    hej !

    > - No, Paganini to on nie jest.

    :-DDDD oplułem monitor !

    EMPI

  • 16. Data: 2009-01-30 00:10:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > Nie wiem, może było. Dla mnie opad szczęki.

    Już to poruszyli i jest to coś, czego się obawiam.
    Może stać się groźne za naszego życia - uzależnienie od *wynajmu*
    oprogramowania.
    Nie dostaniesz kupić (wcale), wyłącznie opłata za czas.
    I nie jest to, jak ktoś pisał, "powrót do starego".
    Dajesz *swój* komputer, *swoj* RAM, swój prąd i tak dalej,
    w zamian masz aplikację kontrolowaną przez "dostawcę".

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-01-30 00:23:27
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <glt4n2$r51$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    m...@a...net.pl nabazgrał:

    > Idzie stare, w nowym opakowaniu.
    > Uklad "konsola plus serwer" i wynajmowanie czasu pracy zdalnej maszyny.

    A za 20 lat będzie szło kolejne nowe - aplikacje uruchamiane lokalnie...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 18. Data: 2009-01-30 00:30:05
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <1mrblqpuhyfpg$.dlg@cdrom.pl>,
    Radio Erewan nabazgrał:

    > Nie będę się spierać o pietruszkę. Jakoś jednak nikt gimpa nie klonuje, a
    > widziałem kiedyś "gimpshop".

    Porównaj, tak dla sportu, trudność zadań dla /community/:
    1) dorobienie do Gimpa interfejsu jak w PS
    2) dorobienie do PS interfejsu jak w Gimpie

    A potem, trochę bardziej poważnie, odpowiedz na pytanie:
    Gdyby interfejs Gimpa był od PS odrobinę lepszy, czy byłby sens klonować?

    A spierać się o to, czy i o ile ten Gimp jest gorszy, to nie ma po co.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 19. Data: 2009-01-30 00:56:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gotfryd Smolik news:

> [...]
    > Dajesz *swój* komputer, *swoj* RAM, swój prąd i tak dalej,
    > w zamian masz aplikację kontrolowaną przez "dostawcę".

    Nie widać takich tendencji. Już dawno mogliby wprowadzić każdorazową
    aktywację przez internet przy włączeniu programu, a jakoś nikt tego nie
    robi. Za to świetny byłby taki model jak w grach przez Steam - kupuję
    program przez internet, ściągam go na lokalny komputer (ale nie widzę
    fizycznie plików, tylko pozycję na liście w programie zarządzającym) i teraz
    posiadając jednostanowiskową licencję mogę go używać na wielu komputerach,
    ale nie jednocześnie - bo nie zaloguję się na konto z dwóch komputerów.

  • 20. Data: 2009-01-30 02:07:48
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 01:56:24 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nie widać takich tendencji. Już dawno mogliby wprowadzić każdorazową
    {klik}
    > ale nie jednocześnie - bo nie zaloguję się na konto z dwóch komputerów.

    Na macach w sieci lokalnej aktywacja produktów Adobe a wcześniej i Aldusa
    możliwa była dowolnie, ale w ramach zakupionej ilości licencji. W ubiegłym
    wieku...

    A tendencję widać. Nie ma jeszcze sensownych szybkich i niezawodnych
    technologii, ale jak widać, używalny program da się już napisać we flaszce,
    na której ludzie psy wieszają.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl