  • 31. Data: 2009-12-03 10:39:57
    Temat: Re: Photoshop CS4 - jaki sprzęt dla niego?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > tak ale ja przyjmuje czas zycia tego dysku = 1 rok i po tym czasie
    > wsadzam na jego miejsce dysk ktory obecnie kosztuje ponad 1000
    > i jest 4x szybszy za te same pieniadze. Musze tylko znalezc sposob
    > na przeniesienie win 7 na drugi dysk bez reinstalacji.

    Chyba wolalbym Raptora, vide:
    http://www.reghardware.co.uk/2008/09/08/review_wd_ve
    lociraptor_hdd/

    btw. do klonowania partycji w7 nie wystarcza zwykle narzedzia?

    j.

  • 32. Data: 2009-12-03 11:00:49
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-12-03 11:28, Roger from Cracow pisze:

> [...]
    > i jest 4x szybszy za te same pieniadze. Musze tylko znalezc sposob
    > na przeniesienie win 7 na drugi dysk bez reinstalacji.

    http://www.terabyteunlimited.com/bootit-next-generat
    ion.htm

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 33. Data: 2009-12-03 11:02:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Chyba wolalbym Raptora, vide:
    > http://www.reghardware.co.uk/2008/09/08/review_wd_ve
    lociraptor_hdd/

    czasy dostepu w okolicy 0,2ms to potezny kop. POza tym raptory sa
    glosnawe, grzeja sie itp. SSD to przyszlosc bezapelacyjnie.

    > btw. do klonowania partycji w7 nie wystarcza zwykle narzedzia?

    nie wiem jeszcze tego, zaczne sie tym martwic za rok :)

    Roger
    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl

  • 34. Data: 2009-12-03 11:09:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > czasy dostepu w okolicy 0,2ms to potezny kop. POza tym raptory sa
    > glosnawe, grzeja sie itp. SSD to przyszlosc bezapelacyjnie.

    O ile po drodze, do tej przyszlosci, ktos nie wymysli czegos
    rewolucjnego ale z innej manki ;)

    j.

  • 35. Data: 2009-12-03 11:49:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Aaa, no fakt. Też kiedyś na to narzekałem, ale później się
    > przyzywyczaiłem i przez lata całe przestałem zwracać uwagę ;-) Choć
    > miewało to i dobre strony, bo przy szukaniu drobnych fakapów i
    > niedokładności retuszu, paradokslanie lepiej wyłaziły na nieokrągłych
    > procentach.

    A potem na stu procentach pojawiały się nowe :)
    Inna sprawa, że ta interpolacja z opengl jest trochę dziwna i pozbawiona
    jakiejkolwiek kontroli. No ale już nie narzekam.
    Ciekawe jak jest z obrazem w zależności od karty (tzn. czy różnie to
    wygląda).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 36. Data: 2009-12-03 12:34:22
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-03 12:49:55 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > A potem na stu procentach pojawiały się nowe :)

    A no właśnie nie do końca. Wiele "farfocli", które znikały przy 50%, a
    są dobrze widoczne przy 100% widać również przy np. 33% albo i 45%. Acz
    oczywiście najlepszą i najdokładniejszą metodą sprawdzania jest 100%,
    ale i czasochłonną.

    de Fresz

  • 37. Data: 2009-12-03 13:48:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Akurat :)

    co roku wychodzi kolejna wersja CS... nie mów ze CS4 rózni sie drastycznie
    od CS3, ze różni sie tak ze komp który pociągnął cs3 nie pociagnie cs4..:)
    jak kupi teraz bardzo dobry wydajnie sprzet to na pewno starczy na 4-5 lat

  • 38. Data: 2009-12-03 13:50:35
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dobrze widoczne przy 100% widać również przy np. 33% albo i 45%. Acz
    > oczywiście najlepszą i najdokładniejszą metodą sprawdzania jest 100%, ale

    wiec moze lepiej zainwestowac w ekran 24" fullhd nic w cs4

  • 39. Data: 2009-12-03 13:53:43
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-03 14:50:35 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > wiec moze lepiej zainwestowac w ekran 24" fullhd nic w cs4

    Duży ekran jest zawsze dobrym pomysłem (i podobnie jak wielu innych
    wole komputerowe rozdziałki, niż telewizyjne pseudo standardy), ale to
    nie zmienia faktu, że na każdym monitorze dokładne obejrzenie dużego
    zdjęcia zajmuje sporo
    czasu.
    de Fresz

  • 40. Data: 2009-12-03 15:04:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > wiec moze lepiej zainwestowac w ekran 24" fullhd nic w cs4

    To już raczej w 40'' 15Mpx :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...a w tym sezonie boimy się świńskiej grypy/