  • 21. Data: 2009-12-03 10:00:43
    Temat: Re: Photoshop CS4 - jaki sprzęt dla niego?
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Marek" <n...@p...mi.pl> napisał w wiadomości
    news:hf6lg0$6bi$1@news.dialog.net.pl...
    > Pod choinkę kolega zamierza kupić dla syna nowego kompa oraz Photoshop'a
    > CS4. Poprosił mnie o ustalenie jakie parametry ma mieć "maszyna".
    > Pamiętam, jak pojawiła sie CS4 to użytkownicy CS3 "opluli" tego nowego PS
    > jako "niewypał". Praca na sprzęcie podanym jako "wymagana konfiguracja"
    > dla PS CS4, była "treningiem cierpliwości". Wiem, że bywalcy tej grupy są
    > doświadczonymi użytkownikami tego oprogramowania, dlatego zwracam się do
    > Państwa o podpowiedź jak skonfigurowany sprzętowo PC-et i z jakim systemem
    > operacyjnym będzie wystarczający dla pracy z tym programem.

    skoro stać go na kompa i stać go na cs4 na gwiazdke to niech kupi najlepszy
    sprzet na rynku, problem na kilka lat z głowy, i bedzie dobry do cs4, cs5,
    cs6....

  • 22. Data: 2009-12-03 10:00:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-03 10:52:50 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Koniec pikselozy w resajzach na ekranie.

    Dzizas, jakiej pikselozy?

    de Fresz

  • 23. Data: 2009-12-03 10:03:05
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    de Fresz pisze:

    > Owszem, ale za to +10 pkt do lansu w towarzystwie ;-)

    Oraz +20 za narzekanie jaki CS4 wolny.
    To już naprawde dziewczyny bierze ;).

  • 24. Data: 2009-12-03 10:05:17
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Dzizas, jakiej pikselozy?

    Jankowi chodzilo zapewne o dziwne wyswietlanie obrazu w skalach innych
    niz 25%, 50%, 100%, 200, itd...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 25. Data: 2009-12-03 10:06:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > Zreszta swap mojego PSa siedzi na dysku SSD wiec na pewno jest
    > wyraznie szybszy od HDD i tak.

    No niby juz 1GB RAM jest drozszy od 1GB SSD ale te tansze SSD poki co
    wciaz degeneruja sie wraz z iloscia cykli zapisu. W przypadku Win 7 imo
    lepiej i ekonomiczniej jest wykorzystac jakiegos pendrive na ready
    boost i ramdysk.

    j.

  • 26. Data: 2009-12-03 10:07:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > Jankowi chodzilo zapewne o dziwne wyswietlanie obrazu w skalach innych
    > niz 25%, 50%, 100%, 200, itd...

    Otóż to.
    Koszmar, aż dziwne że tak mało ludzi na to narzekało.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2009-12-03 10:07:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > skoro stać go na kompa i stać go na cs4 na gwiazdke to niech kupi najlepszy
    > sprzet na rynku, problem na kilka lat z głowy, i bedzie dobry do cs4, cs5,
    > cs6....

    Akurat :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jeśli czegoś nie rozumiesz to najlepiej napisz ''to jest czysta
    demagogia!''/

  • 28. Data: 2009-12-03 10:12:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-03 11:05:17 +0100, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > Jankowi chodzilo zapewne o dziwne wyswietlanie obrazu w skalach innych
    > niz 25%, 50%, 100%, 200, itd...

    Aaa, no fakt. Też kiedyś na to narzekałem, ale później się
    przyzywyczaiłem i przez lata całe przestałem zwracać uwagę ;-) Choć
    miewało to i dobre strony, bo przy szukaniu drobnych fakapów i
    niedokładności retuszu, paradokslanie lepiej wyłaziły na nieokrągłych
    procentach.

    de Fresz

  • 29. Data: 2009-12-03 10:28:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > wciaz degeneruja sie wraz z iloscia cykli zapisu. W przypadku Win 7 imo
    > lepiej i ekonomiczniej jest wykorzystac jakiegos pendrive na ready

    tak ale ja przyjmuje czas zycia tego dysku = 1 rok i po tym czasie
    wsadzam na jego miejsce dysk ktory obecnie kosztuje ponad 1000
    i jest 4x szybszy za te same pieniadze. Musze tylko znalezc sposob
    na przeniesienie win 7 na drugi dysk bez reinstalacji.

    Roger

  • 30. Data: 2009-12-03 10:29:30
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Otóż to.
    > Koszmar, aż dziwne że tak mało ludzi na to narzekało.

    ale to byla bardziej midlinoza niz pikseloza chyba.

    Roger

    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl