  • Data: 2009-03-04 23:24:41
    Temat: Re: Pentax zrobił wszystkich w konia :>
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Niedowiarek pisze:
    > Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, istniał aparat fotograficzny
    > nazywany CANON F1. Był on całkowicie mechaniczny, co większości bywalców
    > na tej grupie wydaje się niemożliwe.

    No już nie przesadzaj tak bardzo z tym szacowaniem :) Chociaż w sumie..
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=66668
    ...może więc masz rację..

    > Reklamowano go sloganem: Jeżeli pytasz o jego cenę, to ten aparat jest
    > nie dla ciebie.
    > CANON F1 miał ogromną ilość użytkowników. Nie pytali się jednak o jego
    > cenę, tylko używali ;-) Ale podyskutować, to każdy może.

    Gdyby tylko cena nie grała roli... to pewnie wszyscy by mieli po sinarku
    czy hasselku.
    Mimo wszystko jednak cena jest dość.. kluczową sprawą. Chyba nie
    wierzysz w cyfrowy średni format w cenie dzisiejszych cropów? :) A jak
    będą po kilkadziesiąt tysięcy to dla mnie mogą nie istnieć.
    Ot tak. :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \