  • Data: 2010-01-21 21:07:00
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > A w instrukcji jest napisane, że masz kupić BC-700 i eneloopy? Wątpię.

    Co znalazłem w instrukcji na temat zasilania (patrzyłem po łebkach):

    str 14
    W aparacie używane są baterie litowe typu AA, ładowane baterie Ni-MH
    typu AA lub baterie alkaliczne typu AA

    str 39
    Dość sporo, tabelka co i jak w każdym razie nie zalecają baterii
    litowych, tylko w sytuacjach awaryjnych.

    str 41
    opis wskaźnika, tabelka ile można zrobić w temp 23 C

    litowe 1900
    Ni-MH 640
    Alkaliczne 210

    przepisałem tylko dane bez lampy.

    Mnie działają na razie dość stare, używane akumulatorki Ni-MH. Ładowarkę
    mam bardzo starą, daje 100mA, może to im służy. Dokładniej sprawdzę, jak
    się te wyczerpią i załaduje świeżo naładowany komplet.
    W każdym razie, jak ktoś ma problemy proponuję KONIECZNIE ustawić w menu
    typ zasilania. Pozycja AUTO raczej nie spełnia swojego zadania, no bo jak.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl