  • Data: 2010-01-21 20:48:37
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > TO by była idealna sytuacja, ale rzeczywistość na to nie pozwoli. Jeden
    > producent chcę mieć zaawansowane ogniwa, inny mniej. Ktoś da procentowy
    > wskażnik naładowania, a ktoś każe za to dopłacać do wyższego modelu.
    > Wyobrażasz sobie jakie gromy by zebrał aparat bez takiego wskaźnika, a z
    > akumulatorem, który takie wskazanie oferuje?
    > Poza tym nie wiem czy koniecznie wyszłoby to nam na dobre. Firmy musiałyby
    > się jeszcze o tym dogadać, a to nie zawsze jest takie różowe. Niestety nie
    > ma na co liczyć w tym zakresie.

    To faktycznie trudne. Może firmy produkujące akumulatory powinny
    zaproponować
    jakiś standard dla aparatów?

    > Akumulator to nie tylko obudowa.

    Ale wiekszość jest bardzo podobnych, wręcz ta sama pojemność, ta sama
    technologia, wymiary podobne, ale mechanicznie nie pasuje. Bo chodzi o
    wyciagniecie kasy od klienta. Dlatego ja nie twierdzę, że powinien być 1
    typ, ale kilka.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl