    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Date: Wed, 20 Jan 2010 18:50:09 +0100

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Nie ma rozwiązań bez wad. Jak dla mnie - Twoje ma 3 wady - rozmiary, ciężar
    > i cenę:-) Oczywiście jeśli ktoś lubi duże lub/i cięzkie aparaty lub/i ma
    > nadmiar pieniedzy - lista tych wad może ulec znaczącemu skróceniu.

    Grip kosztował 220 zł. Mogę zrobić na akumulatorach ok. 4000 zdjęć.
    Czyli nawet długa sesja mi nie straszna z lampą. Dłonie mam raczej
    większe niż małe. Ostatnio robię większość kadrów pionowych. Gripa
    zdejmuję tylko jak przykręcam aparat do statywu. D90 nie jest niby mały,
    ale jednak mały palec mi ucieka pod aparat. Więc powiększenie trzymania
    to dla mnie zaleta.

    wer

    P.S. Duże rozmiary aparatu czasami się przydają, dodają +10 do
    profesjonalizmu. Policja przepuszcza przez kordon bez sprawdzania
    prasówki :)