  • Data: 2010-01-20 17:56:10
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzbal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hj7dqf$p61$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Mam takie same pytania, również planuję zakup w najbliższym czasie
    > podstawowej lustrzanki i jak na razie numerem 1 jest K-x.
    > Mam prośbę do Kolegów o zamieszczanie na poczatku wypowiedzi znaku "+" lub
    > "-". Znak "plus" = "mam K-x", a "minus" = "nie mam K-x"
    > Bardzo uprości mi to filtrowanie wiadomości i zaoszczedzi chyba bardzo
    > dużo czasu.

    + (ma żona, ale jej podkradam ;-)
    Bierz, nie zastanawiaj się ;-)
    Zalety - dobry AF, szybkostrzelność, bardzo dobra jakość obrazu, także przy
    wysokich ISO, obsługa różnych, w tym pełnoklatkowych szkieł, z którymi k10d
    radzi sobie o wiele gorzej, multum opcji konfiguracyjnych. Na początek,
    czyli dla kogoś, kto zaczyna zabawę z lustrzankami to wymarzony sprzęt. Z
    zasilaniem nie ma najmniejszych problemów (trzeba tylko przed wymądrzaniem
    się przeczytać instrukcję). Zielony przycisk ;-) Bardzo dobry obiektyw
    kitowy.
    Wady - brak drugiego pokrętła, brak górnego wyświetlacza, brak punktów AF w
    wizjerze, brak przycisku RAW i pokrętła zmiany sposobu naświetlania. Wizjer
    słabszy od tych z wyższej półki, ale w entry level chyba nie znajdziesz
    lepszego. Wszystko "do przeżycia".

    --
    Yogi(n)