-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jp3bsu$c47$1@mx1.internetia.pl> <jp4rg4$jtg$3@inews.gazeta.pl>
<4fb5f465$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<jp4sk6$mgs$1@inews.gazeta.pl>
<4fb5f882$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb612db$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb68ab4$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb7441a$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb7a3e5$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb8bf2a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fb9f30e$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fba7b00$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fbb667e$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <2...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Pedalarze
Date: Tue, 22 May 2012 19:14:19 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120522-0, 2012-05-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 95
Message-ID: <4fbbc968$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.53.225
X-Trace: 1337706856 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1308 83.25.53.225:57975
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450872
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>>> mysle, ze aby toczyc dalsza dyskusje, musiałbys spisać jakis swój
>>>>> własny PoRD. Bo zaczynam mysleć, ze masz zmiar zmienic ograniczenia
>>>>> predkosci na predkosci minimalne.
>>>>
>>>> Już dawno to zrobiłem. ;-)
>>>>
>>> gdzie można przeczytac?
>>
>> A choćby na tej grupie.
>> Archiwum z ostatnich 15 lat. ;-)
>>
> e, mialem nadzieje, ze cos bardziej składnego znajde.
>>>
>>>>> Wysyłasz rowerzystów tam gdzie sa piesi, czyli co prawda zmniejszasz
>>>>> ryzyko
>>>>> rowerzystów ale zwiekszasz dla pieszych.
>>>>
>>>> Oczywiście.
>>>> Ryzyko dla pieszych będzie daleko mniejsze niż dla rowerzystów na
>>>> drodze.
>>>>
>>> skąd taki wniosek?
>>
>> Prędkość i masa mają znaczenie?
>>
> no tak, tyle ze zagrożone sa obie strony a w spotkaniu rowerzysta-kierowca
> praktycznie zdrowiem ryzxykuj jedna strona.
Tak - kierowca, lakierem, czyli rzeczą istotniejszą.
Rowerzysta się nie liczy, bo skoro sam się pcha na jezdnie, to sam sobie
winien.
>>
>>> Argumentacja była taka, ze samochody jezdza 3 razy szybciej od roweró
>>
>> Nie 3 a 6.
>
> no tak, ale to naciąganie już dawno w dyskusji upadło.
Nic nie upadło, a to czy Ty coś przyjmujesz do wiadomości czy nie, mam
głęboko gdzieś.
> Przypominam iz okresliliśmy srednie predkosci na:
> - rower 15
> - samochód 40
Ja określam rower na 8, samochód na 50.
>> Ale różnica to 10 km/h, a nie 100 km/h.
>> Nawet jak wpadniesz przy 10 km/h w mur to niewiele Ci się stanie.
>>
> Ale drogi weższe, ruch mniej skoordynowany
Ale to nie jest mój problem.
>>> Dlaczego uwazaszx, ze dojazd rowerem do pracy to nie jest zarabianie na
>>> zycie?
>>
>> Mówimy o ogóle, a nie o Waszych marginesach.
>>
> aha, czyli ludzie dojezdzajacy rowerami do pracy to nadal 1% rowerzystów?
Nie, ludzie dojeżdżający rowerem do pracy, to pewnie z 0,01 % dojeżdżających
w ogóle.
Czyli jeszcze większy margines nie wart nawet sekundy mojego
zainteresowania.
Mimo, że sam ostatnio do nich należę. ;-)
>
>>> Moje postulaty są słuszne, a czy jakiś rowerzysta uzna ich realność
>>>> wisi mi i powiewa.
>>>>
>>> skoro są słuszne, to na pewno łatwo uda ci się je przeforsować do
>>> prawodawstwa.
>>
>> Nie widzę związku.
>> Podobnie jak między słusznością czegoś a polityką i prawem.
>>
> ale nie sugerujesz całkowitego oderwania powyższych od siebie?
Przetłumacz to zdanie na polski.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.12 19:16 Cavallino
- 22.05.12 19:17 Cavallino
- 22.05.12 21:38 Tom N
- 22.05.12 22:24 T...@s...in.the.world
- 22.05.12 22:45 c...@g...com
- 22.05.12 23:11 MadMan
- 22.05.12 23:30 Axel
- 23.05.12 00:59 Budzik
- 23.05.12 00:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 09:39 Cavallino
- 23.05.12 09:40 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=