  • Data: 2012-05-23 01:59:15
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 'Tom N' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > To ja poproszę o przepis, że C-13 ma być po prawej stronie "drogi dla
    > rowerów", z uwzględnieniem zapisu z rozporządzenia:
    >
    > "Znak C-13 ,,droga dla rowerów" stosuje się w celu wyeliminowania z
    > drogi innych niż rowery pojazdów.
    > Znak ten umieszcza się bezpośrednio przy wjeździe na drogę dla
    > rowerów."

    a nie wiem, zawsze uczono mnie, ze znaki maja byc po prawej.

    Znalazłem coś takiego:
    Znaki drogowe pionowe umieszczone po prawej stronie jezdni lub nad jezdnią
    dotyczą kierujących znajdujących się na wszystkich pasach ruchu; jeżeli
    jednak znaki są umieszczone nad poszczególnymi pasami ruchu, to znaki
    dotyczą tylko kierujących znajdujących się na pasie, nad którym są
    umieszczone. Znaki drogowe umieszczone po lewej stronie jezdni lub pasów
    ruchu stanowią powtórzenie znaków umieszczonych po prawej stronie, chyba że
    przepisy szczególne stanowią inaczej.

    Jezeli obowiazuje, to przepis ktory podałes nie stanowi inaczej, bo mowi ze
    ma byc przy wjezdzie ale nie mowi, ze moze byc po lewej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu