-
Data: 2012-05-22 19:14:19
Temat: Re: Pedalarze
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>>> mysle, ze aby toczyc dalsza dyskusje, musiałbys spisać jakis swój
>>>>> własny PoRD. Bo zaczynam mysleć, ze masz zmiar zmienic ograniczenia
>>>>> predkosci na predkosci minimalne.
>>>>
>>>> Już dawno to zrobiłem. ;-)
>>>>
>>> gdzie można przeczytac?
>>
>> A choćby na tej grupie.
>> Archiwum z ostatnich 15 lat. ;-)
>>
> e, mialem nadzieje, ze cos bardziej składnego znajde.
>>>
>>>>> Wysyłasz rowerzystów tam gdzie sa piesi, czyli co prawda zmniejszasz
>>>>> ryzyko
>>>>> rowerzystów ale zwiekszasz dla pieszych.
>>>>
>>>> Oczywiście.
>>>> Ryzyko dla pieszych będzie daleko mniejsze niż dla rowerzystów na
>>>> drodze.
>>>>
>>> skąd taki wniosek?
>>
>> Prędkość i masa mają znaczenie?
>>
> no tak, tyle ze zagrożone sa obie strony a w spotkaniu rowerzysta-kierowca
> praktycznie zdrowiem ryzxykuj jedna strona.
Tak - kierowca, lakierem, czyli rzeczą istotniejszą.
Rowerzysta się nie liczy, bo skoro sam się pcha na jezdnie, to sam sobie
winien.
>>
>>> Argumentacja była taka, ze samochody jezdza 3 razy szybciej od roweró
>>
>> Nie 3 a 6.
>
> no tak, ale to naciąganie już dawno w dyskusji upadło.
Nic nie upadło, a to czy Ty coś przyjmujesz do wiadomości czy nie, mam
głęboko gdzieś.
> Przypominam iz okresliliśmy srednie predkosci na:
> - rower 15
> - samochód 40
Ja określam rower na 8, samochód na 50.
>> Ale różnica to 10 km/h, a nie 100 km/h.
>> Nawet jak wpadniesz przy 10 km/h w mur to niewiele Ci się stanie.
>>
> Ale drogi weższe, ruch mniej skoordynowany
Ale to nie jest mój problem.
>>> Dlaczego uwazaszx, ze dojazd rowerem do pracy to nie jest zarabianie na
>>> zycie?
>>
>> Mówimy o ogóle, a nie o Waszych marginesach.
>>
> aha, czyli ludzie dojezdzajacy rowerami do pracy to nadal 1% rowerzystów?
Nie, ludzie dojeżdżający rowerem do pracy, to pewnie z 0,01 % dojeżdżających
w ogóle.
Czyli jeszcze większy margines nie wart nawet sekundy mojego
zainteresowania.
Mimo, że sam ostatnio do nich należę. ;-)
>
>>> Moje postulaty są słuszne, a czy jakiś rowerzysta uzna ich realność
>>>> wisi mi i powiewa.
>>>>
>>> skoro są słuszne, to na pewno łatwo uda ci się je przeforsować do
>>> prawodawstwa.
>>
>> Nie widzę związku.
>> Podobnie jak między słusznością czegoś a polityką i prawem.
>>
> ale nie sugerujesz całkowitego oderwania powyższych od siebie?
Przetłumacz to zdanie na polski.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.12 19:16 Cavallino
- 22.05.12 19:17 Cavallino
- 22.05.12 21:38 Tom N
- 22.05.12 22:24 T...@s...in.the.world
- 22.05.12 22:45 c...@g...com
- 22.05.12 23:11 MadMan
- 22.05.12 23:30 Axel
- 23.05.12 00:59 Budzik
- 23.05.12 00:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 01:59 Budzik
- 23.05.12 09:39 Cavallino
- 23.05.12 09:40 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=