eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPedalarze › Re: Pedalarze
  • Data: 2012-05-22 19:14:19
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >>>>> mysle, ze aby toczyc dalsza dyskusje, musiałbys spisać jakis swój
    >>>>> własny PoRD. Bo zaczynam mysleć, ze masz zmiar zmienic ograniczenia
    >>>>> predkosci na predkosci minimalne.
    >>>>
    >>>> Już dawno to zrobiłem. ;-)
    >>>>
    >>> gdzie można przeczytac?
    >>
    >> A choćby na tej grupie.
    >> Archiwum z ostatnich 15 lat. ;-)
    >>
    > e, mialem nadzieje, ze cos bardziej składnego znajde.
    >>>
    >>>>> Wysyłasz rowerzystów tam gdzie sa piesi, czyli co prawda zmniejszasz
    >>>>> ryzyko
    >>>>> rowerzystów ale zwiekszasz dla pieszych.
    >>>>
    >>>> Oczywiście.
    >>>> Ryzyko dla pieszych będzie daleko mniejsze niż dla rowerzystów na
    >>>> drodze.
    >>>>
    >>> skąd taki wniosek?
    >>
    >> Prędkość i masa mają znaczenie?
    >>
    > no tak, tyle ze zagrożone sa obie strony a w spotkaniu rowerzysta-kierowca
    > praktycznie zdrowiem ryzxykuj jedna strona.

    Tak - kierowca, lakierem, czyli rzeczą istotniejszą.
    Rowerzysta się nie liczy, bo skoro sam się pcha na jezdnie, to sam sobie
    winien.


    >>
    >>> Argumentacja była taka, ze samochody jezdza 3 razy szybciej od roweró
    >>
    >> Nie 3 a 6.
    >
    > no tak, ale to naciąganie już dawno w dyskusji upadło.

    Nic nie upadło, a to czy Ty coś przyjmujesz do wiadomości czy nie, mam
    głęboko gdzieś.


    > Przypominam iz okresliliśmy srednie predkosci na:
    > - rower 15
    > - samochód 40

    Ja określam rower na 8, samochód na 50.



    >> Ale różnica to 10 km/h, a nie 100 km/h.
    >> Nawet jak wpadniesz przy 10 km/h w mur to niewiele Ci się stanie.
    >>
    > Ale drogi weższe, ruch mniej skoordynowany

    Ale to nie jest mój problem.

    >>> Dlaczego uwazaszx, ze dojazd rowerem do pracy to nie jest zarabianie na
    >>> zycie?
    >>
    >> Mówimy o ogóle, a nie o Waszych marginesach.
    >>
    > aha, czyli ludzie dojezdzajacy rowerami do pracy to nadal 1% rowerzystów?

    Nie, ludzie dojeżdżający rowerem do pracy, to pewnie z 0,01 % dojeżdżających
    w ogóle.
    Czyli jeszcze większy margines nie wart nawet sekundy mojego
    zainteresowania.
    Mimo, że sam ostatnio do nich należę. ;-)


    >
    >>> Moje postulaty są słuszne, a czy jakiś rowerzysta uzna ich realność
    >>>> wisi mi i powiewa.
    >>>>
    >>> skoro są słuszne, to na pewno łatwo uda ci się je przeforsować do
    >>> prawodawstwa.
    >>
    >> Nie widzę związku.
    >> Podobnie jak między słusznością czegoś a polityką i prawem.
    >>
    > ale nie sugerujesz całkowitego oderwania powyższych od siebie?

    Przetłumacz to zdanie na polski.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: