  • Data: 2012-05-23 00:59:15
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Powiedzmy ;)

    > Niezupełnie o to chodziło. Mi wprost chodziło o kwestię podejścia, że
    > "ja jestem tak nieomylny i tak dobrze przewiduję itd., że nic nie
    > jest w stanie mnie zaskoczyć, ponieważ skupiam się na prowadzeniu".
    > Takie podejście jest zdecydowanie groźniejsze dla otoczenia niż
    > podejście człowieka świadomego, który wie, że sam popełnia błędy
    > i ma świadomość tego, że innym się to zdarza, a co za tym idzie
    > nie da się wszystkiego przewidzieć i nie da się nigdy nie być
    > zaskoczonym przez sytuację. Prowadzi to wprost do spokojnej jazdy
> [...]
    jasne, absolutnie nie twierdze, ze na drodzen ie mozna byc zaskoczonym.
    Przyznaje, ze najczesciej zaskakuja mnie kierowcy, ktorzy zachowuja sie
    tak, jakby prawo jazdy było do kupienia w biedronce.
    Dlateog, aby tych zaskoczen było jak najmniej sam staram sie bardzo
    przestrzegac pewnych prostych zasad typu kierunkowskaz jest rzeczywiscie do
    sygnalizacji zamiaru skretu a nie do sygnalizacji samego skretu itp.
    I dlatego przykładowo tak dziwia mnie wypowiedzi niektorych tu osób, ktore
    piszą, że mozna byc zaskoczonym czyms co nagle ukaze sie zza ciezarówki.
    Wydaje mi sie to dlatego dziwne, ze zawsze patrze kilka samoxchodów do
    przodu i jak tylko pojawia sie jakis wiekszy, ktory zasłania widok, od razu
    wzmaga sie moja czujnosc. Ale wykluczyc z drogi "zaskoczen" na pewno sie
    nie da.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?