  • Data: 2012-05-22 19:16:16
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > prosze cie, szanujmy sie w dyskusji.
    > Argumentowi "bo tak" zawsze przeciwstawie argument "bo nie". Z przytupem!
    > po co takie wcinki? Nie mozesz odpowiedzieci "do całosci"?

    Mogę.
    To nie pisz swoich przekonań, zresztą fałszywych, nie będę musiał ich
    prostować.

    > Możesz mi pokazać, jak w przypadku mostu Rocha DDR jest oddzielona od
    > chodnika?

    A gdzie w tym przepisie widzisz obowiązek oddzielenia od chodnika?

    Oddzielenie ma być od jezdni, albo INNEJ drogi.
    Jako że chodnik nie jest jezdnią, ani też inną drogą, to żadnego oddzielenia
    od niego przepisy nie wymagają.
    Co nie jest zabronione, jest dozwolone.