  • Data: 2012-05-19 20:25:16
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Shrek" <u...@d...invalid> wrote in message
    news:jp79i6$46h$1@inews.gazeta.pl...

    > No i? Oczywiście dzwonienie na pieszych na chodniku jest chamstwem.
    > Zgadzam się z tobą, ale do czego zmierzasz?

    No pytam, o co im chodzi - oczekuja, ze nie bede sie ruszal, czy zejde na
    jezdnie? Bo moim odruchem jest odwrocenie sie, zeby zobaczyc, co na mnie
    dzwoni. A czasem jak jestem zamyslony to i odskocze. Pytam, bo nie przyszlo
    mi do glowy dzwonic na pieszych, jak mi sie zdarza jechac chodnikiem - jak
    nie mam jak przejechac - zwalniam do predkosci pieszego i czekam, az bede
    mial jak go wyminac. A ostatnio coraz czesciej jestem obdzwaniany w centrum
    DC. I chyba zaczne wiazanki puszczac takim...

    --
    Axel