  • Data: 2012-05-19 20:59:33
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Trochę przesadził, ale dużo mniej niż opowiadacze co to wyciągają
    > średnią 30 po mieście.

    Troche to pojecie względne wiec zgadzam sie - "trochę" przesadził :)
    jezdziłęm na góralu i sredniej 30 osiagac mi sie nie udało nigdy (ale w
    sumie mieczac bez kondycji jestem)
    Natomiast 15km w 40 miut robiłem regularnie czyli wychodzi jakies 22-23km.
    A w 35 minut tez sie zdarzało wiec to juz daje jakies 28.
    Wiec nie wiem co w tym nierealnego.

    > Halupczok kiedyś na jakimś zjeździe osiągał prawie 100 km/h, podeprzyj
    > się jeszcze tą prędkością, że też się da.
    > A ja ostatnio widziałem auta które znacznie przekraczały 200 i to na
    > zwykłej jednopasmowej ulicy w mieście (konkretnie Baraniaka).
    > Tylko co z tego?

    nie pisałem o zawodowych kolarzach własnie dlatego, ze to sa zawodowcy.
    Pisałem z włąsnej autopsji.
    55km/h udało mi sie osiagnac wielokrotnie.
    Moj rekord to bodaj 68 i dlatego do takich liczb sie odnosze.