  • Data: 2012-05-19 20:59:30
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > Przestań pieprzyć głupoty, prędzej znajdziesz samochód, którym da się
    > jechać 200 km/h przez dwie godziny niż rowerzystę, który będzie w
    > stanie jechać na swoich rowerku 30 km/h przez te dwie godziny.

    powiedz od razu 10 godzin.
    Albo 40 godzin.
    Wtedy kazda predkosc bedzie dla rowerzysty nieosiagalna...
    Człowieku, jeżeli porównujesz rower z samochodem, to chyba nie w kontekscie
    utrzymywania tej samej predkosci przez długi czas?

    Piszac 30=200 zrozumiałem ze masz na mysli potencjalne niebezpieczenstwo,
    odczuwanie predkosci itp.

    > 60 km/h na MTB, ROTFL! MTB ma zwykle "najcięższe" przełożenie
    > pozwalające na jazdę z ok. 30-35 km/h przy odpowiedniej kadencji,
    > wszystko powyżej to kręcenie nogami młynka, nie mówiąc o tym, że >30
    > km/h przez dłuższy czas da radę jechać może <1% rowerzystów.

    napisałem powyzej.
    Nikt nie mówi o jezdzie przez godzine.
    Jezeli mowimy o długiej jezdzie to srednie padły wielokrotnie.
    15-25 IMO są dość realne.

    > Jechałem 70 km/h na MTB i doskonale wiem w jaki sposób wygląda
    > osiągnięcie takiej prędkości na tym rowerze, chociaż miałem wtedy
    > świetną kondycje i bardzo dobrej klasy rower z semislickami i dużo
    > "cięższym" przełożeniem niż większość MTB (44/11).

    no i? jeżeli rozmawiamy o srednich predkosciach to np. do pracy przez
    Poznań jade srednio 25 minut.
    Odległosc 15km.
    Czyli rozmawiajny o srednich rzedu 40km/h i porównujmy je do rowerowych 15-
    25.