  • Data: 2012-06-18 16:53:52
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:09:00 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

    > Racja. Konkretnie:
    >
    > Procek: i7
    > RAM: 16G (ew. 32g)
    > Twardziel: 1T (ew. 2T)
    > SSD: 30G
    > System: W7
    > Płyta: standard, żeby się całość za długo nie podnosiła
    > Grafika: standard
    > Muzyka: standard
    > Obudowa: standard
    >
    > O czymś zapomniałem?

    Owszem:
    1) do jakich zastosowań
    2) co to znaczy ,,standard" dla płyty głównej, karty graficznej, muzycznej
    lub obudowy?

    (ciach...)
    > P.S. Uwaga była bardzo cenna, dziękuję :D

    Szkoda tylko, że nie wziąłeś pod uwagę zawartej w niej sugestii.

    [ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić, ]
    [ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod ]
    [ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili. (znalezione) ]