  • Data: 2012-06-18 16:29:54
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xixo" napisał:

    > Sorry chłopaki, mój ojciec płaci, nie ja. A że jest ortopedą i pomaga
    > ludziom, to już jego wina, nie moja.

    Jeśli jest rozgarnięty inaczej tak jak Ty to nie odważył bym się u niego
    leczyć. Zrozum wreszcie, że to dla takich jak Ty są te oferty. Setki GB
    RAMm, dziesiątki rdzeni w procesorach, złocone kable i wtyki głosnikowe. Ja
    mam PIV 3.2 GHz i 1 GB RAMu. Żden film mi się jeszcze nie zaciął, nie mówiąć
    o aplikacjach biurowych, czy przeglądarkach. Do wymagających gier oczywiście
    za słaby, ale to inna bajka.

    Remek