  • 1. Data: 2012-06-14 16:32:35
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 09:52:04 +0200, Remek napisał(a):

    > oraz
    >
    > Skąd możesz wiedzieć? Ja mam wątpliwości co do Twojej wiedzy, bo wypisujesz
    > rzeczy nieprzyzwoite wręcz. Nie mogę sobie jakoś wyobrazić programu, który
    > używa jednocześnie miliardów procedur/funkcji i mało mu 32 GB RAMu. To
    > jakieś brednie.
    >
    > Remek

    Brawo! To właśnie brednie skierowane do autora wątku, który chce 32GB RAM,
    bo chce zacząć uczyć się pisania makr w Excelu.

    Czytaj wszystkie wątki, jeżeli chcesz uczestniczyć w _dyskusji_!

  • 2. Data: 2012-06-14 16:40:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    oglegroups.com> <jrg6b2$sat$1@news.task.gda.pl>
    <2...@5...goog
    legroups.com> <jrhi70$q4g$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <a...@d...go
    oglegroups.com> <s...@g...mierzwiak.com>
    <3...@d...goo
    glegroups.com> <1y2btes0965qo$.1gn15s2mrrg2e$.dlg@40tude.net>
    <jrma2k$2s9$3@inews.gazeta.pl> <1hfas1dtmkj5y.1qr9tbwgq19pk$.dlg@40tude.net>
    <jrmk7n$gfk$1@inews.gazeta.pl> <1o8igkf8puoug$.iizh19q0f12r.dlg@40tude.net>

> [...]
    > rzeczy nieprzyzwoite wręcz. Nie mogę sobie jakoś wyobrazić programu, który
    > używa jednocześnie miliardów procedur/funkcji i mało mu 32 GB RAMu. To

    I wypierdziel OE, bo nie widzisz dyskusji, jak widać...
    Polecam:
    http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/poc
    zta_elektroniczna/40tude_Dialog.html

  • 3. Data: 2012-06-15 17:37:22
    Temat: Pecet składak dla laika?
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Witam,

    Chciałbym wszystkim bardzo serdecznie podziękować za rady odnośnie
    ultrabooków. Ciężko jest samemu szybko się rozeznać, zawsze najłatwiej
    jak ktoś życzliwie podpowie.

    Dochodzę do wniosku, że miałem trochę nierealistyczne oczekiwania. W
    sumie za 3.5 tysiąca mogę mieć lapcia HaPcia z i7, 16G Ramu i
    twardzielem 500G.

    Chyba zrezygnuję z ultrabooka, macie rację, że miałbym go maks. 3-5
    lat. To trochę za krótko, za drogo to wychodzi. Nie stać mnie za 3
    lata znowu szukać sprzętu.

    Zacząłem myśleć o stacjonarnym i żeby było taniej, o składaczku. Można
    coś teraz samemu złożyć i jak się do tego zabrać.

    Wiem, że macie pełne ręce roboty i nie macie czasu pisać o głupotach,
    ale może akurat ktoś mi coś podszepnie. Bez Was pewnie bym kupił
    ultrabooka i bym się wkopał i z kasą i z wydajnością i z czasem.

    Czyli? Jest sens zrobić samemu składaczka, czy lepiej iść do jakieś
    firmy, która to robi?

    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim raz jeszcze.

    D.

    P.S. Chciałbym złożyć coś porządniejszego na następne 10 latek :D

  • 4. Data: 2012-06-15 22:35:47
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zacząłem myśleć o stacjonarnym i żeby było taniej, o składaczku. Można
    > coś teraz samemu złożyć i jak się do tego zabrać.

    Od okreslenia do czego to, bo pisac w jakims edytorze, ogladac filmiki
    na youtube to mozna na byle czym, ale obrabiac filmy HD to juz na byle
    czym sie nie da.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2012-06-15 23:03:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    [...]

    Czy to jest taki specyficzny trolling, który można porównać do psa
    bojowego, który szkolony jest do tego aby potencjalnwego agresora
    zalizać na śmierć? ;P

    j.

  • 6. Data: 2012-06-16 00:05:14
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 23:03, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy to jest taki specyficzny trolling, który można porównać do psa
    > bojowego, który szkolony jest do tego aby potencjalnwego agresora

    Tylko pytam. Chcę złożyć peceta.

    Hej, a może pomyliłem grupy, co? ;D

    Może wyślę grzeczną prośbę o pomoc w złożeniu peceta na pl.sci.sex ?

    To jak, znajdzie się ktoś kto chociaż powie jak z tym zacząć?

    Z góry dziękuję :D

    P.S. Rozumiem, że to może być tajemnica handlowa, tak? Wtedy nic się
    nie dowiem. To jasne. Pytać można, tak? Po to są grupy.

    Mnie jak ktoś grzecznie pyta i wiem, to nie mówię mu, że jest trolem
    tylko pomagam i odpowiadam.

  • 7. Data: 2012-06-16 00:10:50
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 22:35, Pawel O'Pajak <o...@g...pl> wrote:
    > Powitanko,

    > Od okreslenia do czego to, bo pisac w jakims edytorze, ogladac filmiki
    > na youtube to mozna na byle czym, ale obrabiac filmy HD to juz na byle
    > czym sie nie da.

    Nie wiem co będę robił przez następne 10 lat. Chciałbym w miarę
    uniwersalnego peceta. Karta muzyczna może być byle jaka, graficzna nie
    najtańsza, ale nie jakiś bajer. Dużo RAMU (np. 16G, to dzisiaj dużo?
    można więcej? ile to jest mało, średnio i dużo), płyta główna jakaś
    OK, żeby system się za długo nie podnosił, spory twardziel (1 Tera to
    teraz dużo, jakie są małe średnie i duże), procek raczej w kierunku i7
    (przesadzam?).

    Co tam jeszcze? SSD to dzisiaj norma?

    Jakiekolwiek informacje na początek będą super.

    A że jestem miły? Bo lubię :)

    Sorry że ktoś to czyta, a lubi być bluzgany ;D

    P.S. Ultrabooka wybiliście mi z głowy i chwała Wam za to!

  • 8. Data: 2012-06-16 00:28:13
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-16 00:05, Dyletant pisze:

> [...]
    > nie dowiem. To jasne. Pytać można, tak? Po to są grupy.
    >
    > Mnie jak ktoś grzecznie pyta i wiem, to nie mówię mu, że jest trolem

    Uważam, że tu sie więcej dowiesz:
    http://www.google.pl/#hl=pl&gs_nf=1&cp=23&gs_id=39&x
    hr=t&q=Składanie+peceta+porady&pf=p&sclient=psy-ab&o
    q=Składanie+peceta+porady&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=&pbx=1
    &bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=283e1a9f97b3bf02&b
    iw=1440&bih=701

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-06-16 01:32:34
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 16 Cze, 00:28, Animka <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    psy-ab&oq=Składanie+peceta+porady&aq=f&aqi=&aql=&gs_
    l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=283e1a9f97

    Dziękuję. Nie chce się otworzyć.

    Tutaj składanie peceta to jest tajemnica handlowa. Złoże swojego i
    zmykam, tak?

    Ojciec mówi, żebym poszedł do punktu to mi złożą. No jasne że tak. Ale
    chciałbym sam spróbować. Ogólnie to jest możliwe? Części na giełdzie
    na przykład? Z gwarancją? Bez? Zabuja razem czy nie?

    Nie znam się na tym.

    Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

  • 10. Data: 2012-06-16 01:45:13

    W dniu 16.06.2012 01:32, Dyletant pisze:
    /.../.

    > Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

    Pamiętaj, że musi mieć sześć tysięcy gigabajtów RAM.