  • Data: 2012-06-18 20:40:46
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: xixo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie, nie chcę Was denerwować, ale chyba powiem ojcu, żeby mi to
    kupił:

    http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Superkomputer-Se
    quoia-najszybszy-na-swiecie,wid,14583863,wiadomosc.h
    tml

    "Sequoia jest 1,55 raza szybsza od japońskiego K. Korzysta z prawie
    100 tysięcy 18-rdzeniowych procesorów BlueGene/Q (do obliczeń
    wykorzystuje się w tych procesorach 16 rdzeni, jeden służy do kontroli
    wejścia/wyjścia, a jeden jest w rezerwie)."

    Wiem, że to do tego nie służy, ale będę na tym grał w Diablo ;D

    "Superkomputer Sequoia znajduje się w należącym do resortu energetyki
    Lawrence Livermore National Laboratory w Kalifornii. Będzie używany do
    symulacji, pomagających w określaniu okresu przydatności starzejącej
    się broni nuklearnej. Pozwoli to zrezygnować z podziemnych prób
    nuklearnych."

    Tylko nie pomyślcie, że jestem snobem ;D

    x.