  • Data: 2012-06-18 20:12:58
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: xixo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW wrote:

    > Nie wiem dlaczego niektórzy próbują z Ciebie zrobić jakiegoś snoba.

    Ja też nie wiem, ale mniejsza o to. Dziękuję, że zechciałeś przeczytać
    moje bazgroły i się zastanowić.

    Naprawdę bardzo dziękuję :D

    > Według mnie 5k to nie jest jakaś oszołamiająca kwota

    DOKŁADNIE!

    > i w końcu można
    > złożyć jakiś dobry zestaw bez kwotowych ograniczeń i nawet powyżej
    > standardu (cokolwiek nie miałoby to oznaczać).

    Czytacie to panowie? Tak odpowiada normalny człowiek.

    > Dla mnie procesor i7 nie jest wart swojej ceny, ale przecież o cenie
    > nie rozmawiamy :).

    Super!

    > Z pamięciami powyżej 4GB jest problem, ponieważ są rzadkością, zresztą
    > 16GB to jest bardzo dużo dla domowego użytkownika. Płyty posiadają 4
    > sloty. Jak nietrudno policzyć zmieści się "tylko" 16GB.

    Mam to po starym, że wszystko robię na maksa.

    Nie chce mi się za 2 lata zastanawiać co znowu kupić. Kupię teraz i
    luz.

    Mają procesor EXTREME, no ale sam procesor kosztuje ponad 3 tysiące.

    Aż tego mi nie trzeba. Ale reszta? Pytam się o normalne rzeczy, a
    odpowiadają mi ludzie którzy siedzą na zegarkach 1G i 512k Ramu i
    którzy są zawistni o i7 ;D

    No cóż, takie życie :)

    W Polsce to nie po bożemu, żeby mieć i7 i mieć problem sprzętu z głowy
    przez parę dobrych lat.

> [...]
    > Zasilacz Be quiet! Straight Power E9-CM-480W BN197.                 399,00
    > Nagrywarka ASUS DVD Recorder DRW-24B3ST/BLK/B/AS Sata Black Oem.  75,00
    > System operacyjnyMS Windows 7 Home Premium OEM SP1 64-bit PL.    395,00
    > Cena zestawu:   4305,00  zł + ew SSD jakieś 500zł   Proline
    >
    > Proline ma przyzwoite ceny, ale oczywiście można porównać w innych
    > sklepach np. Agito. Dla porównania, w ulubionym sklepie niektórych
    > grupowiczów - Komputroniku, cena np procesora wynosi 1489zł :D.
    >
    > No i fajna maszynka by wyszła. Nie wiem do czego Tobie taka, ale fajna :)

    Jesteś naprawdę super inteligentnym i miłym człowiekiem. Dziękuję :D

    I ja też zawsze staram się taki być nawet dla tych, którzy zamiast o
    sprzęcie o który pytam zaczynają się kłócić czym się różni funkcja od
    makra, albo zaczynają macać mi wór żeby złapać za szydło ;D

    A Wy Panowie, patrzcie i uczcie się. Tak dużo trzeba było żeby
    odpowiedzieć na moje pytanie?

    Czwórak. To jest cena za mój zestaw. I tyle niechybnie zapłacę.

    Jedno słowo: czwórak.

    Wiem, że nie stać mnie na ultrabooka za 8-10 i dowiedziałem się tego
    tutaj. A teraz wiem nawet jaki zestaw jest FAJNY i że trzeba za niego
    zapłacić coś koło czwórki.

    Dziękuję wszystkim za pomoc, a szczególnie przemiłemu Panu WW :D

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów.

    Inteligencja i uprzejmość znowu górą!!!!

    Piotrek :D

    P.S. Jak Wam opadły szczęki i nie możecie ich podnieść, to mój stary
    jest ortopedą :D