-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
<52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5234bbea$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
<l12fd4$ma6$1@mx1.internetia.pl>
<1...@4...net>
Date: Sat, 14 Sep 2013 23:36:20 +0200
Message-ID: <1u1vxq9tnlr2v.1slf9vc2nt2bo$.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1379194570 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1251 82.143.187.50:54591
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504596
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 14 Sep 2013 22:33:06 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:50:58 +0200, DoQ napisał(a):
>> Z tym że on nie jechał 130. Gdyby hamował AMG z tych 130 na 54m to
>> uderzenie byłoby bardziej "kosmetyczne". Wiem ze swoich źródeł że gość
>> grzał tam blisko 200 i na tych 54m zdążył wyhamować te 70-80km/h.
>
> Wg. danych testowych, takie AMG to z 200km/h na 54m wyhamowałoby zaledwie
> do 160km/h, a wtedy to żywy by z tego nie wyszedł.
Trafil w miekka, ruchoma i lekka przeszkode, to sytuacja mniej wiecej
jak w tescie zderzeniowym - ma szanse.
Poza tym zalozmy ze biegly dobrze obliczyl i przy zderzeniu 130 bylo.
Wiec moze nie 200, ale np 180 i zdolal zwolnic do 130 - bo tez i
niekoniecznie musialo byc to tylko 54m.
Choc biegli raczej podaja dolna granice z rachunku bledow.
Ale i tak wydaje mi sie ze rachunek czasow temu przeczy.
Potrafi ktos znalezc zdjecia z tego wypadku ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.13 23:38 J.F.
- 14.09.13 23:38 k...@g...com
- 14.09.13 23:38 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:40 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:47 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:49 Tomasz Pyra
- 14.09.13 23:50 k...@g...com
- 14.09.13 23:59 DoQ
- 15.09.13 00:01 jerzu
- 15.09.13 00:04 tá´Ź
- 15.09.13 00:05 tá´Ź
- 15.09.13 00:06 tá´Ź
- 15.09.13 00:07 tá´Ź
- 15.09.13 00:08 DoQ
- 15.09.13 00:20 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=