  • Data: 2017-06-07 21:20:28
    Temat: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Lubisz jeździć w takim hałasie?

    Nie lubię, ale to jest chwilowe, tylko na początki, i potem samo cichnie...

    > Ja mówiłem o jeździe wstępnie schłodzonym samochodem, a nie o jego
    > schładzaniu gdy jest nagrzany - o tym to w ogóle zapomnij.

    No to tym bardziej sprawdziłbym czy jest sprawna klima.

    > I klima tylko manual.

    Że co? A czemu?? :-))) Bo tańsza? :-) he he

    > Niestety nie - tak jest fabrycznie, w wielu ezgemplarzach,

    W ilu egzemplarzach? Czy to nowe auta czy z drugiej ręki? Jaki przebieg,
    ile lat na drodze?

    > dobijanie/upuszczanie nic nie daje.
    > Ten typ tak ma i już.

    Bo to nie robis sie na pałę dobijania ani spuszczania - trzeba zrobić
    odpowiednią diagnozę.

    > A wyłącza się żeby nie zamarzł parownik - też to się zdarzało niektórym,
    > gdy chodziła dłużej na niskich obrotach dmuchawy.
    > Poprawili czujnik temperatury - i działa tak jak pisałem.
    > Specjalnie zamontowałem sobie kiedyś kontrolkę pracy sprężarki żeby to
    > widzieć.
    > Masakra jakaś.
    > Do tego przy włączaniu stuki i syczenie są takie, jakby miało wybuchnąć.

    Kolejne objawy braku odpowiedniego ładunku freonu.