eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat B5.5 - najczęstrze problemyRe: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
  • Data: 2017-06-07 21:33:48
    Temat: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07-06-2017 o 21:20, Pszemol pisze:

    >> Ja mówiłem o jeździe wstępnie schłodzonym samochodem, a nie o jego
    >> schładzaniu gdy jest nagrzany - o tym to w ogóle zapomnij.
    >
    > No to tym bardziej sprawdziłbym czy jest sprawna klima.

    No przecież piszę że nie jest.
    Tyle że już fabrycznie.
    I nie jesteś w stanie nic z tym zrobić.

    >
    >> I klima tylko manual.
    >
    > Że co? A czemu?? :-))) Bo tańsza? :-) he he

    Pewnie głównie dlatego, żeby nie robić konkurencji dla droższych Renault.
    I tak już Dacia sprzedaje się lepiej....

    >>> A widzisz - i tu masz klasyczny objaw zbyt małej lub zbyt dużej ilości
    >>> gazu.
    >>
    >> Niestety nie - tak jest fabrycznie, w wielu ezgemplarzach,
    >
    > W ilu egzemplarzach? Czy to nowe auta czy z drugiej ręki? Jaki przebieg,
    > ile lat na drodze?


    Nówki sztuki, statystyk nie znam, ale na forum Dacii jest ich na tyle
    dużo, żeby można stwierdzić że większość, a może wszystkie, tylko
    użytkownicy mniej wyczuleni.

    >
    >> dobijanie/upuszczanie nic nie daje.
    >> Ten typ tak ma i już.
    >
    > Bo to nie robis sie na pałę dobijania ani spuszczania - trzeba zrobić
    > odpowiednią diagnozę.

    Odpompowują de zera, dopompowują tyle ile trzeba, co jeszcze chciałbyś
    robić?


    >
    >> A wyłącza się żeby nie zamarzł parownik - też to się zdarzało niektórym,
    >> gdy chodziła dłużej na niskich obrotach dmuchawy.
    >> Poprawili czujnik temperatury - i działa tak jak pisałem.
    >> Specjalnie zamontowałem sobie kiedyś kontrolkę pracy sprężarki żeby to
    >> widzieć.
    >> Masakra jakaś.
    >> Do tego przy włączaniu stuki i syczenie są takie, jakby miało wybuchnąć.
    >
    > Kolejne objawy braku odpowiedniego ładunku freonu.


    Nie - kolejne objawy badziewiarskości producenta.

    Kiedyś (przed 2012) do klimy wchodziło coś koło 700 g czynnika i to
    działało.
    Widocznie za dobrze, bo zmienili urządzenia na takie do których wchodzi
    475 i już nie działa.

    Wielu ludzi odpuściło zakup tej marki, gdy przeczytało na forum o tego
    typu "udawania że montujemy klimatyzację", która faktycznie nie spełnia
    swojej roli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: