  • Data: 2017-06-08 04:05:06
    Temat: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:oh9keq$7bt$1@node2.news.atman.pl...

    > No przecież piszę że nie jest.
    > Tyle że już fabrycznie.
    > I nie jesteś w stanie nic z tym zrobić.

    > Pewnie głównie dlatego, żeby nie robić konkurencji dla droższych Renault.
    > I tak już Dacia sprzedaje się lepiej....

    Ach, nie jest dostępna automatyczna - teraz rozumiem...
    Już myślałem że jesteś zwolennikiem i zachwalasz nieautomatyczną :-)

    > Nówki sztuki, statystyk nie znam, ale na forum Dacii jest ich na tyle
    > dużo, żeby można stwierdzić że większość, a może wszystkie, tylko
    > użytkownicy mniej wyczuleni.

    Przykre. No chyba, że to Ty jesteś bardziej wyczulony
    i trzymasz klimę na pół obrotów bo Ci za głośno
    a potem narzekasz że za wolno się auto ochładza :-)

    > Odpompowują de zera, dopompowują tyle ile trzeba, co jeszcze chciałbyś
    > robić?

    Ustawiać wentylator na maksa i trzymać recyrkulację? :-)

    > Nie - kolejne objawy badziewiarskości producenta.
    >
    > Kiedyś (przed 2012) do klimy wchodziło coś koło 700 g czynnika i to
    > działało.
    > Widocznie za dobrze, bo zmienili urządzenia na takie do których wchodzi
    > 475 i już nie działa.

    A który to model Dacii *zmienił* w 2012 roku ilość czynnika chłodzącego
    z 700g na 475g??

    > Wielu ludzi odpuściło zakup tej marki, gdy przeczytało na forum o tego
    > typu "udawania że montujemy klimatyzację", która faktycznie nie spełnia
    > swojej roli.

    :-)