    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Partia Kierowc?w
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <o...@h...linksys> <kvhqe0$t3u$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@h...linksys>
    <521cd73c$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvk8ag$u8u$1@node1.news.atman.pl> <kvkb8o$6ru$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1308281022310.2676@quad> <kvkcs2$6ru$3@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1308281713040.4016@quad> <kvl55k$gjs$2@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1308301027570.2252@quad> <kvpmj9$npb$12@dont-email.me>
    <52206158$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvpo2d$npb$13@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1308310020530.2804@quad>
    Date: Sat, 31 Aug 2013 11:58:37 +0200

    Dnia Sat, 31 Aug 2013 00:28:04 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Usiłujesz udać że nie rozumiesz :)
    > Cały numer polega na tym, że pracownicy są WYWOŻENI i nie mają
    > jak uciec do domu, na "robotę na czarno" itede.

    Nie o tym myslalem. Dasz prace, to beda musieli byc w pracy.
    Dasz zarobek, to nie beda szukali "na czarno".
    Co wiecej - zarobia oni, to i reszta gospodarki ruszy, bo gdzies te
    pieniadze wydadza.

    > Tak, kojarzenie haseł "Hitler" i "prawa człowieka" byłoby
    > nieporozumieniem, ale nigdzie nie pisałem, że paru ustaw
    > nie trzeba by do tego zmienić ;)

    Za Hitlera chyba zasilkow nie bylo - ludzie sami wyjezdzali za praca.

    > Zależy od CELU do osiągnięcia.
    > Jak zmiejszenie bezrobocia - mają.
    > Efektywne ekonomicznie zrobienie czegokolwiek - nie mają.
    > Efektywne ekonomicznie zaoszczędzenie na zasiłkach - mają.

    tak czy inaczej - placic zasilki i narzekac ze nie pieniedzy na
    drogi ? Ze drog nie buduje sie juz lopatami ... ale co to jest droga
    - paru ludzi na maszynach, plus jednak troche z lopatami, plus
    kruszywo z polskich kopalni, plus piasek z polskich kopalni, plus
    cement z polskich cementowni, plus polski transport ... i tylko te
    maszyny, ciezarowki i paliwo zagraniczne ..

    J.