  • Data: 2013-09-02 11:47:45
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Dnia pięknego Sat, 31 Aug 2013 22:52:19 +0200 osobnik zwany Gotfryd
    Smolik

    >cały czas nie widzisz, że człowiek z łopatą na współczesnej budowie
    >niespecjalnie ma co robić. Równie dobrze, mógłbyś ich zwozić do
    >ogrodzonego obozu i pilnować przez cały dzień.

    Ale kto mowi ze z lopata - te drogi takie drogie, to widac mnostwo
    ludzi sie z nich utrzymuje.
    A nauczenie czlowieka obslugi walca chyba nie jest takie trudne - choc
    trzeba cala mase innych - kierowcow ciezarowek, operatorow koparek w
    piaskowaniach, mechanikow od tych wszystkich maszyn.

    Ba - kiedys byl nadmiar gornikow i problem - tak mi sie wydaje ze ich
    maszynki niewiele rozne od tych ziemnych, i ladowarke to taki moze
    obslugiwac z marszu.

    J.