    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Date: Tue, 25 Oct 2016 18:00:46 +0000 (UTC)

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Wiesz, tą 1 min. parkowania to wsadź między bajki :)

    Niech ci bedzie minuta z dokładnoscia do minuty.

    > Od chwili zatrzymania wyjdź z samochodu, zamknij, przejdź się dookoła
    > samochodu, otwórz, wsiądź do auta i uruchom silnik, a okaże się, że
    > minęło więcej niż 1 min.

    Spieszyłem się i wszystko biegiem.

    > Wiesz kiedyś jakiś idiota zastawił samochodem wejście do bloku. Akurat
    > wracałem w tym czasie do domu nad ranem i pech chciał, że miałem do
    > rozpakowania sporo sprzętu. Musieliśmy się dosłownie przeciskać
    > pomiędzy wejściem, a tym samochodem. O mało nawet przez przypadek nie
    > wybiliśmy szyby w tym aucie, kiedy drzwi poleciały domykane
    > samodomykaczem i uderzyły w niesiony przeze mnie stojak. Ciężki sprzęt
    > musieliśmy dźwigać ponad dachem tego auta, bo luka pomiędzy
    > samochodem, a wystającymi ściankami (obudową drzwi) była zbyt mała.

    Wzruszyła mnie Twoja historia, szkoda ze zupełnie nie na temat :)

> [...]
    > Po ok. 2 godzinach się rozwidniło. Kierowca tego auta w końcu
    > postanowił odjechać. Zobaczył kartkę i niestety urwane lusterko
    > (lusterko to już nie było moje/nasze działo) zaczął drzeć ryja pod
    > oknami robiąc mieszkańcom pobudkę: "co za pojebani ludzie tu
    > mieszkają, człowiek zatrzyma się na kilka minut i te skurwysyny od
    > razu urywają lusterka i oblepiają samochody". Darł tak ryja
    > przynajmniej z 10 min. Dopiero jego żona go uciszyła. Ale w jego
    > mniemaniu to tylko on był w porządku i tylko on był pokrzywdzony. On
    > przecież zatrzymał się tylko na kilka minut.

    Ta historia naprawde nie ma nic wspolnego z moja sytuacja.

    > Dodam tylko, że 2m dalej było wolne miejsce, gdzie mógł stanąć tak,
    > aby nie zastawiać wejścia do bloku, a 15m obok był duży, prawie
    > całkowicie pusty parking.

    A tam wolnego nie było.
    Normalnie staje po drugiej stronie.

    > Uważasz, że bloki i prywatne budynki powinny być oblepione napisami:
    > "nie smrodzić spalinami", "nie rzucać śmieci", "nie srać pod oknem",
    > "nie drzeć ryja po nocy" itd.?
    > Twierdzisz, że kierowcy są bezmózgowcami? Czy może uważasz, że to co
    > nie jest wyraźnie napisane na ścianie to jest dozwolone?

    To była tylko uwaga do uwagi przedpiscy.
    Ale jak widac po tej tabliczce - czasami ludziom trzeba wprost.
    I nie, nie uwazam, ze ludziom trzeba pisac, zeby nie srali po klatkach.

    > No to nie rozumiem nad czym się tak użalasz na grupie dyskusyjnej?

    Uzalasz? Ja tylko pytałem o stan prawno-formalny.