  • From: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panoramy 360 z Alp Sunnmore (Norwegia)
    Date: Sat, 11 Apr 2009 13:35:12 +0200

    see_you wrote:

    >"Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> wrote.

    >Hmmm... normalni nie potrzebuja?
    >Z aktualnej oferty Komputronika:
    >Monitory w proporcjach 4:3
    > [04] 15" (rozdzielczość 1024 x 768)
    ..

    Co ma oferta sklepu wspólnego ze stanem posiadania statystycznego
    internauty? Nie każdy kupuje co pół roku nowy "pamelik".

    >To komu mam zaufac?
    >Tobie, czy ludziom z Komputronika?

    Zdecydowanie ufaj ludziom z Komputronika (i testom "sz Czipa") ;)))

    >Bo ponad polowe oferowanych modeli maja z rozdzielczoscia
    >wieksza od 1600x.... a prawie 1/4 z Full HD!
    >I to liczac lacznie z 4:3 ktore odchodza do lamusa!

    To jest biznes. Ale sam się dziwię, jak skutecznie marketoidzi
    przekonali ludzi, że potrzebują kiepskich, błyszczących, koniecznie
    panoramicznych monitorów.

    PS.
    Pisząc "normalny", miałem na myśli przeciętnego użytkownika komputera,
    w przeciwieństwie do niektórych zawodów, gdzie duże (i dobre) ekrany
    są optymalne (i zwyczajnie opłacalne).

    Grzegorz